petterg Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Min Bosch Indego ble stjålet i natt. De har tatt klipperen, ladestasjonen og grensekabelen. De har ikke fått med seg strømforsyningen. Den stjålne Klipperen er merket 78dB (klistremerke på baksiden), produsert i 2012. Den har oppgradert programvare til versjon 5.8 build 5167. Den var den første i Norge som fikk oppgradert programvaren, og er kanskje fortsatt den eneste 2012-modellen i Norge med oppgradert programvare. Jeg tror 78dB-modellene er sjeldne i Norge. Versjonen som selges i alle nettbutikker er merket 85dB, og alle 2013-modellene er merket 75dB. Tyveriet er anmeldt. Jeg ber dere bli misstenksomme om dere oppdager noen som sliter med strømforsyning og/eller pinkode på Bosch Indego. Om dere kommer borti noen som trenger hjelp med dette, spør da gjerne om hvor mange dB klipperen er merket med, hvor og når den er kjøpt. Gjerne også om personen vet om programvaren har blitt oppdatert i maskinen. Ved misstanke, vennligst kontakt politiet eller meg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nesten litt merkelig at disse klipperne ikke har innebygget gps-sporing... 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Tviler de har store problemene med å få seg ny strømforsyning Lenke til kommentar
petterg Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Den har innebygget GPS chip. Hva den har av funksjoner er uvisst. Strømforsyningen har et innebygget ID-signal. Bytter man strømforsyning må den nye godkjennes i klipperens innstillinger. Dette krever pinkode. Klipperen kjenner også igjen hagen. Flyttes den til en ny hage må man også taste pinkode før den vil klippe. Skal de gjøre factory reset på den dokumenterte måten må man også taste pinkode. Så med mindre de finner en måte å resette pinkoden på, eller klarer å gjette denne vil klipperen være lite brukbar. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Burde vært en funksjon med innebygget høytaler som skrek "JEG ER STJÅLET!" om man tastet feil pinkode for mange ganger på de der maskinene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå