Spitfire396 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det som mangler er bare at de starter med et dekningssystem i BF4 Meg bekjent er det vel ingen fps-spill som tar i bruk dette? Det hadde nok skapt mer forvirring enn nytte når du ikke klarer å se karakteren din. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tar no heller realisme forran å spela enda eit blå-oransje spel med utruleg mange teite bugs og design valg som Sola, siktemidelsola, lommelyktsola og den jævla ECM'en. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nå er du farlig nær mitt ideelle spill! Sleng med litt Rainbow 6 i det man beveger seg inn i bygninger. Rainbow 6: Joint ARMAField Operations, da er jeg der jeg trenger å være. ARMAbow: Joint Field Operations? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) ARMAbow: Joint Field Operations? Nei, nei, nei... DFS Black Opperation Flashing ARMAbow Fields 6: Modern Armored Fisting Hawk Down Apache Longbow & Comanche 5 + Fleet Command Commander View... DA SNAKKER VI SPILL W00T !!!! FTW !!!! GL HF !!!! Hm, lurer på, er det mulig å lure en Mech inn der??? Endret 5. juli 2013 av serpentbane666 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, nei, nei... DFS Black Opperation Flashing ARMAbow Fields 6: Modern Armored Fisting Hawk Down Apache Longbow & Comanche 5 + Fleet Command Commander View... DA SNAKKER VI SPILL W00T !!!! FTW !!!! GL HF !!!! Hm, lurer på, er det mulig å lure en Mech inn der??? DFS Black Operation Flashing ARMAbow Fields 6: Modern Armored Mech Fisting Hawk Down Apache Longbow & Comanche 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Å bli blendet av den forbaskede solen, som skal være så jævla realistisk, uten å kunne gjøre noe med det er ikke moro. Hvis ikke de hadde lagt inn dette så hadde BF vært for pyser! 1 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 "Et spill for alle" Du mista meg der Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 "Et spill for alle" Du mista meg der Må cater til alle vet du for mest mulig profit. Fuck hardcore fans lizzom. 2 Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det som mangler er bare at de starter med et dekningssystem i BF4 Meg bekjent er det vel ingen fps-spill som tar i bruk dette? Det hadde nok skapt mer forvirring enn nytte når du ikke klarer å se karakteren din. Det er faktisk noen FPS spill som har en form for dekningssystem, men ikke i den tradisjonelle formen som man kjenner fra 3. Personsspill. Et eksempel på et FPS spill med dette greit integrert er f.eks Killzone 2/3, hvor man presser en knapp også låses man til veggen med muligheten til å titte rundt hjørner. .. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jo i et spill er den det. I BF3 er gravitasjonen(bullet drop) på sniperrifler -9.81m/s^2 mens de fleste assaultrifler har en verdi på -15m/s^2. Skjønner, så i spillet så utsettes enkelte kuler for større gravitasjon enn andre? (Gravitasjonkonstanten er forøvrig ikke det samme som akselrasjonen som gravitasjonen forårsaker, det er en helt annen type størrelse) AtW Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjønner, så i spillet så utsettes enkelte kuler for større gravitasjon enn andre? (Gravitasjonkonstanten er forøvrig ikke det samme som akselrasjonen som gravitasjonen forårsaker, det er en helt annen type størrelse) AtW Stemmer. Ja jeg orket ikke å kverulere på gravitasjonskonstanten men du skjønner hva jeg mener. Assaultrifles altså må man sikte langt over på lang range for å treffe. Dette for å "balansere" sniperrifler. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Liker realisme i den forstand; riktig kulebane (bullet drop), realistisk rekyl, animasjoner osv...Men BF3 / BF4 må fikse muzzle flashen. Den ser helt tåpelig ut: sånn bollete som forandrer seg for hvert skuddBullet drop er faktisk ikke veldig realistisk; gravitasjonskonstanten for assault rifles er 15 m/s^2, for å gjøre dem mindre egnet til skarpskyting. Fortsatt mye bedre enn cod, though. Hva prater du om? Kulebane = bulletdrop. Hva slags bullet drop BF3 har vet jeg 0 om, men heller ha en fysisk beregnet kulehastighet enn at kula magisk er på målet akkurat når du squeeser triggern Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hva prater du om? Kulebane = bulletdrop. Hva slags bullet drop BF3 har vet jeg 0 om, men heller ha en fysisk beregnet kulehastighet enn at kula magisk er på målet akkurat når du squeeser triggern Han mener vel at effekten av den implementerte kulebanen ikke er realistisk, selv om den er tilstedeværende. På 2-400 meter burde det være lett å treffe med en AR... Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva prater du om? Kulebane = bulletdrop.Hva slags bullet drop BF3 har vet jeg 0 om, men heller ha en fysisk beregnet kulehastighet enn at kula magisk er på målet akkurat når du squeeser triggernHan mener vel at effekten av den implementerte kulebanen ikke er realistisk, selv om den er tilstedeværende.På 2-400 meter burde det være lett å treffe med en AR... Det er godt mulig. Men dette er ganske lett å få riktig, ved å bare sjekke info på våpna. AG-3 f.eks så går kula alltid litt ned før den stiger igjen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er godt mulig. Men dette er ganske lett å få riktig, ved å bare sjekke info på våpna. AG-3 f.eks så går kula alltid litt ned før den stiger igjen Javel? Hvordan forklares det, rent fysisk? AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Meg bekjent er det vel ingen fps-spill som tar i bruk dette? Det hadde nok skapt mer forvirring enn nytte når du ikke klarer å se karakteren din. Fungerer helt fint i Rising Storm. Som, for øvrig, balanserer moro og realisme på en mye mer spennende måte enn de siste utgavene av Battlefield. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er godt mulig. Men dette er ganske lett å få riktig, ved å bare sjekke info på våpna. AG-3 f.eks så går kula alltid litt ned før den stiger igjen hæ? Den må du forklare nærmere. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er godt mulig. Men dette er ganske lett å få riktig, ved å bare sjekke info på våpna. AG-3 f.eks så går kula alltid litt ned før den stiger igjen Jeg har en del erfaring med ag3 men har aldri kommet over noen skytetabell som sier noe sånt? Lenke til kommentar
Bast01d Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Det er godt mulig. Men dette er ganske lett å få riktig, ved å bare sjekke info på våpna. AG-3 f.eks så går kula alltid litt ned før den stiger igjen Dette stemmer ikke med min virkelighetsforsåelse. Om du har løpet liggende eksakt horisontalt med bakken, og avfyrer ett skudd, så vil runden aldri på noe tidspunkt ha ett høyere punkt enn utgangspunktet fra løpet. Faktisk vil den jo umiddelbart begynne å falle mot bakken. Unntak er når våpenet er siktet inn på forskjellige avstander, da vanligvis 200 meter. Da vil runden beskrive en ballistisk bane, hvor kula på sitt høyeste punkt vil være over løpshøyde før den begynner fallet mot bakken. Treffpunktet på avstander kortere enn 200 meter vil da treffe høyere på blinken enn hva siktet er innstilt til. Uansett vil ikke kula på noe tidspunkt magisk begynne å stige etter å ha begynt fallet mot bakken. Unntak er faktisk airsoft-våpen, fordi disse ikke har en aksial rotasjon, men en radial rotasjon parallell med bakken, "underspinn". Dette er samme effekt man har i golf. Da vil kula spinne med en underskru som gjør at den får oppdrift på samme prinsipp som en vinge. Da ser man gjerne at den faller litt, før den begynner å stige. Dette er en effekt som er observerbar for det blotte øye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå