Majjan Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Battlefield 4-produsenten vil være kjent for å lage underholdende spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Å bli blendet av den forbaskede solen, som skal være så jævla realistisk, uten å kunne gjøre noe med det er ikke moro. 9 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det hjelper ikke med selbuvotter om kassalappen er råtten. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Liker realisme i den forstand; riktig kulebane (bullet drop), realistisk rekyl, animasjoner osv... Men BF3 / BF4 må fikse muzzle flashen. Den ser helt tåpelig ut: sånn bollete som forandrer seg for hvert skudd 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Å bli blendet av den forbaskede solen, som skal være så jævla realistisk, uten å kunne gjøre noe med det er ikke moro. Kunne ikke være mer enig. Gimmi some shades god damit!!! Skal kanskje ikke trekke den for langt, men dette er en av tingene som gjør at jeg liker å starte på den ene siden av brettet bedre enn den andre, på enkelte steder på enkelte brett i det minste... Jeg kunne imidlertid tenke meg en ARMAField, en realistisk versjon av Battlefield. Kort fortalt ARMA med Frostbite. Legge en landsby i ruiner, så klart du kan. Og så kunne jeg tenke meg brettstørrelsen fra Joint Opperations, samt at det var nødvendig med mer enn en sjåfør. En tanks hadde der sjåføren, skytteren og kommandanten (med 50cal). Så egentlig ønsker jeg meg Joint ARMAField Opperations... Det hadde vært Nice... 7 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bf2 spilte jeg i flere år, spilte det tilogmed profft og elsket det. 5v5 var fantastisk på de minste brettene. Bf3 spilte jeg i ca en måned før jeg var drittlei. føltes ut som de hadde vannet ut et nesten perfekt spill. (følte tilogmed at jeg savnet bad comnay 2, der faktiske spiller mot spiller var så utrolig bra utført. Bf3 idag er bare søppel, jeg mener jeg som alle andre føler at alt er for blått, du blir blendet i de mørkeste delene av kartet og du kan bli drept selv flere sekunder etter at du har gjemt deg rundt en vegg siden kulene er varmesøkende og de svinger rundt hjørner. 2 Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Å bli blendet av den forbaskede solen, som skal være så jævla realistisk, uten å kunne gjøre noe med det er ikke moro.Kunne ikke være mer enig. Gimmi some shades god damit!!!Skal kanskje ikke trekke den for langt, men dette er en av tingene som gjør at jeg liker å starte på den ene siden av brettet bedre enn den andre, på enkelte steder på enkelte brett i det minste...Jeg kunne imidlertid tenke meg en ARMAField, en realistisk versjon av Battlefield. Kort fortalt ARMA med Frostbite. Legge en landsby i ruiner, så klart du kan.Og så kunne jeg tenke meg brettstørrelsen fra Joint Opperations, samt at det var nødvendig med mer enn en sjåfør. En tanks hadde der sjåføren, skytteren og kommandanten (med 50cal).Så egentlig ønsker jeg meg Joint ARMAField Opperations... Det hadde vært Nice... Neinei! GTA med Frostbite! Legge New York i ruiner! The posibilities are endless.. 4 Lenke til kommentar
Bast01d Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Så egentlig ønsker jeg meg Joint ARMAField Opperations... Det hadde vært Nice... Nå er du farlig nær mitt ideelle spill! Sleng med litt Rainbow 6 i det man beveger seg inn i bygninger. Rainbow 6: Joint ARMAField Operations, da er jeg der jeg trenger å være. 5 Lenke til kommentar
Bast01d Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Neinei! GTA med Frostbite! Legge New York i ruiner!The posibilities are endless.. Enig! Det tar alt for lang tid å denge alle de prostituerte i GTA for hånd. Da er det langt enklere å velte en skyskraper over horestrøket. 7 Lenke til kommentar
mechavelli Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Neinei! GTA med Frostbite! Legge New York i ruiner!The posibilities are endless..Enig! Det tar alt for lang tid å denge alle de prostituerte i GTA for hånd. Da er det langt enklere å velte en skyskraper over horestrøket. Hahaha Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Liker realisme i den forstand; riktig kulebane (bullet drop), realistisk rekyl, animasjoner osv...Men BF3 / BF4 må fikse muzzle flashen. Den ser helt tåpelig ut: sånn bollete som forandrer seg for hvert skudd Bullet drop er faktisk ikke veldig realistisk; gravitasjonskonstanten for assault rifles er 15 m/s^2, for å gjøre dem mindre egnet til skarpskyting. Fortsatt mye bedre enn cod, though. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Liker realisme i den forstand; riktig kulebane (bullet drop), realistisk rekyl, animasjoner osv...Men BF3 / BF4 må fikse muzzle flashen. Den ser helt tåpelig ut: sånn bollete som forandrer seg for hvert skuddBullet drop er faktisk ikke veldig realistisk; gravitasjonskonstanten for assault rifles er 15 m/s^2, for å gjøre dem mindre egnet til skarpskyting. Fortsatt mye bedre enn cod, though. Kan nok hilse å si at snikskytter riflene på BF heller ikke er realistiske ballistisk sett. Det er ingen avstandskompanseringer på kikkertene og de faller ALT for lite på en km avstand... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke ordet realisme, troverdighet er mye bedre [kan nevne at jeg skrev dette før jeg kom så langt ned i intervjuet ] . Og med ødeleggelse av bygninger og slikt? La alt kunne ødelegges. I begynnelsen vil nok kartene bli renset, men det vil utvikle seg til at folk kan velge å lage veier for å komme til målet. I BF3 endte vi opp med skriptede ødeleggelser hele veien, selv om vi ble lovet dynamiske. Mistenker at dette er for å spare på ting, forsvart av et svakt utsagn. Eller bare remake BF1942/ 2 i Frostbite uten særlig endringer. Finner det ironisk at de lager et poeng av å ikke vite hva spillerne ønsker når de ikke har noe å sammenligne med. Hva med å gi en map-editor, så kan de få god feedback på hva som er populært og hva som er ikke istedet for å bare anta at folk ikke vil like ditt eller datt. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bullet drop er faktisk ikke veldig realistisk; gravitasjonskonstanten for assault rifles er 15 m/s^2, for å gjøre dem mindre egnet til skarpskyting. Fortsatt mye bedre enn cod, though. Kan du forklare litt mer grundig hva du mener? Gravitasjonskonstanten er ikke annerledes for kuler enn for andre ting, den er ikke 15 m/s^2 for noe som helst, og den har ikke engang m/s^2 som enhet. AtW Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kan du forklare litt mer grundig hva du mener? Gravitasjonskonstanten er ikke annerledes for kuler enn for andre ting, den er ikke 15 m/s^2 for noe som helst, og den har ikke engang m/s^2 som enhet. AtW Jo i et spill er den det. I BF3 er gravitasjonen(bullet drop) på sniperrifler -9.81m/s^2 mens de fleste assaultrifler har en verdi på -15m/s^2. 1 Lenke til kommentar
wotg Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Sniper rifler har flere ting feil med seg i BF3. Alle som har drevet litt med langholdsskyting vet hva jeg snakker om, men skulle man justert siktet på en måte som ligner på virkeligheten + at snipere jobber som grupper på 2, en skytter og en spotter, så hadde nok realismen tatt over for moroa. Kanskje i BF4 eller 5 der vi vil se 128 spillere, så vil mapsene være store nok til at sniping kan fremstilles på en mer realistisk måte? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Men innsamling av grunker går foran moroa Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Sniper rifler har flere ting feil med seg i BF3. Alle som har drevet litt med langholdsskyting vet hva jeg snakker om, men skulle man justert siktet på en måte som ligner på virkeligheten + at snipere jobber som grupper på 2, en skytter og en spotter, så hadde nok realismen tatt over for moroa. Kanskje i BF4 eller 5 der vi vil se 128 spillere, så vil mapsene være store nok til at sniping kan fremstilles på en mer realistisk måte? Tviler på at de noensinne ville funnet på å bli så realistiske. Det er få spill, om noen som går så langt. Det eneste jeg kan tenke på er ARMA-serien, og de går ikke så langt. Endret 13. juli 2013 av Bakken91 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det som mangler er bare at de starter med et dekningssystem i BF4 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Syntes det er visse ting som gjør bf3 kjedelig og nå også bf4, f.eks hvorfor må man ha at antall kuler er ammoen hvorfor ikke ha det som i Bf2 med at du hadde x antall magasiner og om du reloadet så var resterende kulene borte(evt at når du da hadde reloadet gjennom alle fulle magasinene kom du til de med mindre kuler igjen). Når du får mer ammo så bare fylles magasinene opp etc. Dette skaper en spenning og mer morsomme "encounters", da man kanskje ikke alltid har for mange kuler å sløse. All denne "høyoktanen" gjør spillet kjedelig, om man alltid ligger høyt i action blir hele spillet kjedelig til slutt. Map designet er også veldig kjedelig, det er merkelig at de beste mapene var back to karkand. på de andre dlcene skulle man enten ha sniper/tanks/jet eller så skulle man ha metro style maps. De fleste av BF2 mapene var jo et hav bedre fordi mapene (utenom wake som jeg alltid har syntes har vært oppskrytt) ikke sa seg selv hva de ville være. På karkand kunne du være i en tank og wreck havok du kunne være sniper, men du så kanskje ikke mål over alt du måtte bevege deg for å finne nye steder der folk var, og som geværmann(engi, assault og support) hadde du nok av long distance, medium distance og close quarters. Og for the love of god ikke lag bare et chokepoint på kart for infanteri for å "sentralisere" kampene. Sånn som metro og doneau kartet. Jeg kommer nok til å kjøpe bf4 om det blir til jul eller sommer 2014 vet jeg ikke men, tror jeg ikke kommer til å greie å sitte så mange timer som jeg gjorde med f.eks bf2. Som en fyr i gaming gruppa jeg er med i sa til dette var: "Ironisk at det er mangel på realisme som er tidvis ødelegger moroa i bf3...." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå