Jan Erik Engan Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Toppmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Du er jo ganske dristig som legger ut bilder i det kjempeformatet du gjør Da vet du at slike pirkefanter som meg blåser opp bildet og studerer detaljene med kritiske blikk. Det gjorde jeg, men ikke en gang i full format fant jeg noe å sette fingeren på. Imponerende hvor skarpt fokus du har fått. Jeg synes til og med at jeg kan se speilbildet ditt i øye på den lille fuglen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Du er jo ganske dristig som legger ut bilder i det kjempeformatet du gjør :)Da vet du at slike pirkefanter som meg blåser opp bildet og studerer detaljene med kritiske blikk.Det gjorde jeg, men ikke en gang i full format fant jeg noe å sette fingeren på. Imponerende hvor skarpt fokus du har fått. Jeg synes til og med at jeg kan se speilbildet ditt i øye på den lille fuglen Takker wasco..liker å leve farlig..hehe;) Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Virkelig flott bilde av Toppmeisen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Bare helt vakkert Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Virkelig flott bilde av Toppmeisen. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg