Laila - Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Exit Runde spa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det finnes ingen "regler" for hvordan et bilde skal etterbehandles. Her er det fritt fram for kreative sjeler til å skape sitt eget uttrykk. Hva andre liker eller ikke liker vil alltid være et spørsmål om smak og behag. Jeg liker din kreativitet og din lekne tilnærming. Stå på og slipp de kreative og lekne kreftene løs Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Det finnes ingen "regler" for hvordan et bilde skal etterbehandles.Her er det fritt fram for kreative sjeler til å skape sitt eget uttrykk.Hva andre liker eller ikke liker vil alltid være et spørsmål om smak og behag.Jeg liker din kreativitet og din lekne tilnærming.Stå på og slipp de kreative og lekne kreftene løs Tusen takk Wasco for hyggelig tilbakemelding Det her er moro Ser jo nå også veldig godt at jeg burde kuttet i toppen, kanskje kraftig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg