Anonym259235 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Heisann. Jeg, lillebroren min og faren min skal mest sannsynlig ta oss en tur til Tyskland i sommer eller høst. Han sa at jeg kunne legge ut en plan over hva jeg ville gjøre der, så skulle vi gjøre det. Jeg vil gjerne besøke hovedkvarterene til i hvert fall BMW og Audi, gjerne også Mercedes-Benz, Porsche, og VW. Pappa hadde også lyst til å besøke Berlin. Jeg tenker at vi er i Tyskland i en ukes tid. Dermed lurte jeg på noen ting. Bil-hovedkvarterene Noen som har vært på noen av disse hovedkvarterene? Verdt å besøke alle sammen? Er de langt unna hverandre? Hvor lang tid tar det å få en full tur på hver? (om noen har vært der/vet det) Turen generelt Ville det gått å besøke alle stedene? Burde vi leie en bil og finne en grei rute for å besøke alt? Hvor skal vi overnatte? Rekker vi alle stedene, samt kanskje et par dager i Berlin, i løpet av en uke? Hvordan skal jeg sette opp planen? Fint om noen vet svarene på noe av dette, og kanskje eventuell annen informasjon som er lurt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå