Gå til innhold

Playstation 1 Riper spillet?

Anbefalte innlegg

Har dette vært vanlig? at PS1 riper disken så fort som første gangen du putter CDen i konsollen? Idag satte jeg i et spill i PS1 og jeg spilte en stund,når jeg tok det ut,var spillet fult av riper,er dette vanlig? Altså ripene er i en sirkel på den måten at de er laget når spillet spinner.

Husker ikke Ps1 så godt siden jeg bare var 8-9 år da jeg først fikk den,men er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har dette vært vanlig? at PS1 riper disken så fort som første gangen du putter CDen i konsollen? Idag satte jeg i et spill i PS1 og jeg spilte en stund,når jeg tok det ut,var spillet fult av riper,er dette vanlig? Altså ripene er i en sirkel på den måten at de er laget når spillet spinner.

Husker ikke Ps1 så godt siden jeg bare var 8-9 år da jeg først fikk den,men er dette normalt?

Har opplevd det på Xbox 360, men aldri PS1?

Nei, det er ikke Normalt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg må fysisk holde nede selve lokket over CDen med foten mens jeg spiller, men det funker helt fint. Har aldri fått riper. Er det en gammel konsoll? Blir nok vanskelig å få byttet den, dessverre. Det beste er vel å prøve å finne en digital versjon av spillene du vil ha, f.eks på PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...