Gå til innhold

Featherlight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mange her inne som driver med akkurat denne form for manipulering :)

Derfor er det vel heller ikke så mange som kan komme med innspill.

Jeg liker å holde på med denne type arbeider, men er heller ikke proff, så den tilbakemeldingen jeg kan gi deg, er at jeg synes dette er veldig bra :)

Som du selv skriver, så holder du fokus på balanse, og det er ofte der mange gjør feil når de prøver seg denne type bilder.

Balanse med tanke på lys, farger og ikke minst farge temperatur.

Hvis jeg skal være veldig pirkete, så ser jeg en liten mørk kontur på linedanserens høyre kinn. Den kunne med fordel vært eliminert :)

Lenke til kommentar

Det er ikke så mange her inne som driver med akkurat denne form for manipulering :)Derfor er det vel heller ikke så mange som kan komme med innspill.Jeg liker å holde på med denne type arbeider, men er heller ikke proff, så den tilbakemeldingen jeg kan gi deg, er at jeg synes dette er veldig bra :)Som du selv skriver, så holder du fokus på balanse, og det er ofte der mange gjør feil når de prøver seg denne type bilder.Balanse med tanke på lys, farger og ikke minst farge temperatur. Hvis jeg skal være veldig pirkete, så ser jeg en liten mørk kontur på linedanserens høyre kinn. Den kunne med fordel vært eliminert :)

Tusen takk wasco! Setter pris på at du fortsetter med tilbakemeldingene dine :)

Den mørke kontruen på mitt høyre kinn kunne hvert eliminert hvis jeg hadde barbert med før jeg tok bildet ;) Men det var kanskje et lite forstyrrende element som jeg fint kunne hvert foruten, når jeg ser på det i etter tid.

Takk for kommentaren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...