Joken Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 hvordan kan jeg gjøre dette uten oppstarts cd eller diskett? Kan jeg bruke DOS? hvordan? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du kan bruke MMC -> Diskbehandling (forutsetter at du gjør det i Windows). Hvis du skal formatere en partisjon med OS-et på trenger du noe å boote fra, som en CD eller diskett, ja. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kanskje litt info om hva operativ system du har og hvilken disk du skal formatere hjelper? Hvis det er c: og du har winxp så må du ha disket eller cd. Lenke til kommentar
Joken Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 har win xp cd men hvordan formatere med den? jeg har en partisjon c: jeg vil formatere den så legge inn alt på nytt. how? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 sett i win xp cd'en og reboot maskinen. pass på at bios er satt stilt inn på å boote fra cd. på et tidspunkt i win xp installasjonen, får du spørsmål om du vil formatere partisjonen eller la den være som den er. velg da formater. Lenke til kommentar
Joken Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Done.. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå