neeeeii Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hei! Jeg lurer på hva jeg vil få for min 4 måneder gamle S3. Den er pent brukt, selvfølgelig noen små riper man ikke legger merket til. Det følger med et flip cover og et deksel + en skjermbeskytter som sitter på. Ikke noe er galt med den, å den er oppdatert til Android 4.2.2. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Ser de fleste går for 2100-2300 på finn. Om mobilen er skadefri, og du har kvittering kan du fint prøve deg på 2500,-. Men veldig mange som selger telefonen så kan være litt vanskelig å bli kvitt Endret 4. juli 2013 av Gjest Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Om jeg får så lite gidder jeg ikke . Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Galaxy S III koster jo stadig vekk rett under 3000,- hos blant annet Elkjøp, så tror du kan glemme å få mer enn 2.500,- for en brukt (selv om evt. tilbehør kan trekke litt opp). Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Åå jeg har lyst på note!! Er det ofte den er rundt 3000? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det trekker ned i pris at den har installert uorginal ROM. 4.2.2 kan kun være en lekket versjon fra Samsung, eller en custom ROM (CM/AOSP/AOKP). Jeg kunne kjøpt en rootet samsung med uorginal ROM selv for en billig penge, men det er fordi jeg vet hvordan jeg fikser den sånn jeg vil ha den. Jeg ville ALDRI kjøpt den viss jeg ikke hadde kunnskapen. Og Note (regner med det er note2 du sikter til) er desverre ikke ofte rundt 3000. Ikke ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg tror det er kjøpers marked der ute, dvs lave priser. Finn.no er full av Samsung-annonser og den stadige strømmen av nye Samsung modeller er også med på å presse prisene ned. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hvor finner jeg orginal rom da? Edit!! Det er en lekket versjon. Endret 4. juli 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en ny note 2 til 2500 på finn. Vil jeg få solgt S3'en min til 2700 eller er det ingen som blir solgt til den prisen? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Legg den ut til 2700,- og se...ingen her som kan garantere noen pris...og forvent at mange vil prute... Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Tviler på at du får mer enn 2200, sannsynligvis lavere. Edit: Prisene har ligget stabilt på 2000,- for de billigste uten knust skjerm de siste månedene. Endret 4. juli 2013 av Stigs_BF_cousin Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Tviler sterkt at noen vil ut med 2700,- Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Er virkelig en toppmodell verdt så lite? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Den er brukt. All elektronikk synker i pris når du har tatt den i bruk, det er liksom ikke mye å gjøre med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 De synker veldig fort i pris ja, når plutselig en tulling legger ut mobilen til 2000 så må alle følge etter og da blir prisen liggende der. Men når det skal være sagt, så har jeg solgt mobiler til langt over "markedspris" før orginalt rom kan lastes ned fra http://www.sammobile.com/firmwares/ og http://samsung-updates.com/ anbefaler første nevnte Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg kan gi deg 1400 for den inkl frakt om den er i god stand og fint glass. Ser de fleste på finn ligger på +/- 1500 og opp på finn. Endret 4. juli 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Fikk solgt min One x+ som var brukt i 2 måneder for 2900. Dette var riktig nok før både ONE å S4 ble lansert så dermed fikk jeg nok litt ekstra + var litt heldig. One x+ er dog mer "sjeldent" enn en S3. Når det gjelder å selge mobiler så må en gå utifra å få halvparten av prisen man kjøpte den for om den er under 1 år gammel. Er den eldre enn dette vill du ikke få mer enn 60-70% av prisen. Sefølgelig kan du være heldig at en person som har svært lite kunnskap kjøper telefonen din for veldig mye mer enn va den er verdt. Men siden S3 er\var så populær å det finnes utalige personer som selger den på finn så presses prisen ned. Du er nok heldig om du får 2000kr for den. Er ikke toppmodellen lenger heller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg kan gi deg 1400 for den inkl frakt om den er i god stand og fint glass. Ser de fleste på finn ligger på +/- 1500 og opp på finn. Det var nå et lavt bud, de som ligger så lavt på finn har knust skjerm/full i riper? Fikk solgt min One x+ som var brukt i 2 måneder for 2900. Dette var riktig nok før både ONE å S4 ble lansert så dermed fikk jeg nok litt ekstra + var litt heldig. One x+ er dog mer "sjeldent" enn en S3. Når det gjelder å selge mobiler så må en gå utifra å få halvparten av prisen man kjøpte den for om den er under 1 år gammel. Er den eldre enn dette vill du ikke få mer enn 60-70% av prisen. Sefølgelig kan du være heldig at en person som har svært lite kunnskap kjøper telefonen din for veldig mye mer enn va den er verdt. Men siden S3 er\var så populær å det finnes utalige personer som selger den på finn så presses prisen ned. Du er nok heldig om du får 2000kr for den. Er ikke toppmodellen lenger heller. Jo, det er fortsatt en toppmodell Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Skal ikke selge den men takk for alle svar Jo, S3 er fortsatt en av toppmodellene. Selv om S4 er lansert vil ikke det si at S3'en blir dårligere Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Det var nå et lavt bud, de som ligger så lavt på finn har knust skjerm/full i riper? Jo, det er fortsatt en toppmodell Tjah.. i mine øyne så er det kun 1 toppmodell. S4 er arvtageren etter S3, dermed vil jeg si det blir feil å kalle S3 for en toppmodell enda. Enn kan jo si "fjorårets toppmodell" Skal ikke selge den men takk for alle svar Jo, S3 er fortsatt en av toppmodellene. Selv om S4 er lansert vil ikke det si at S3'en blir dårligere Blir ikke dårligere, men det er ikke toppmodellen til samsung lengre, dermed blir det litt feil å si at det fortsatt er toppmodellen. Vi kunne da si at S2 fortsatt er toppmodell, da den var det for 2 år siden? Mulig det er jeg som har et banalt syn på hva toppmodell innebærer, men for min del så blir det den nyeste å beste mobilen til selskapet. Endret 4. juli 2013 av Emaldiom 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå