MixMaster Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Nye ribber fra thermalright! SP-94 (ONLY intel ) bruker heatpipe-tek!! NAM! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 må bare få spørre deg siden du har samme ribbe og vifte og CPU som meg. Hva er idle temp din uklokket? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Nye ribber fra thermalright! SP-94 (ONLY intel ) bruker heatpipe-tek!! NAM! Du gadd ikke legge med link? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK947U http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SP94 Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 ...ups :oops: Det var fjerde gang jeg prøvde å lage posten så.. :-) EDIT> Clinton: Nå ligger hvertfall idle på 39 grader (målt av usdm (hovedkortets måler) ). Kan sjekke uklokka etterpå.. :wink: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kommer OK.no til å teste disse? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kommer OK.no til å teste disse? Garantert! Siden vi har sett så få tester at cpu-kjølere i det siste så aner jeg at vi kan vente oss en stooor shootout snart ^_^ Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kommer OK.no til å teste disse? Garantert! Siden vi har sett så få tester at cpu-kjølere i det siste så aner jeg at vi kan vente oss en stooor shootout snart ^_^ Ikke riktig ennå - dersom vifteguiden blir ferdigstilt snart, vil vi ikke lansere noen kjølertester før den er klar. Har allerede kjørt noen kjølere vi har testet før på testbenken for å ha littegrann sammenlikningsgrunnlag sånn til å starte med. Regner STERKT med at vi tester de nye kjølerne også. Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 noen som vet forskjellen på 947 og 900? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 noen som vet forskjellen på 947 og 900? Leste i en test at det var feste løsningen som hovedsaklig var byttet på 947U. The slk947u is an updated sp900u to fit more motherboards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå