Grandestar Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hei! Jeg har en 5-6aar gammel Samsung LCD 27" som jeg har vaert straalende fornooyd med saa langt. Men etter aa ha flyttet den til et nytt sted skulle jeg koble til ps3 igjennom HDMI men skjermen begynner viser noen rare signaler. Den skifter mellom et bildet som er som om jeg ikke har noe koblet i(svart med intet signal) til helt roodt bilde saa til bare stooy. Har brukt samme settup i alle aar sa vet at det skal fungere. etter testing har jeg kommet frem til at det maa vare tven Ps3 virker fint paa andre tver. Har proovd tre forskjellige hdmi kabler. proovde aa koble pcen til men da kommer det bare "modus stoottes ikke" Noen som har vaert borti noe lignende foor eller evt kan svare paa om det er noe haap? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har en 7 år gammel samsung lcd hvor hdmi-kontakten bakpå har begynt bli slark i. Jeg må sette hdmi-kontakten i og løfte den litegranne for å få bilde, ellers viser TVen lignende oppførsel som det du beskriver (eneste er at min blir grønn istedenfor rød). Ellers kan du prøve andre signalkilder for å få bekreftet at det bare er HDMI det er noe i veien med. Lenke til kommentar
Grandestar Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Ja tenkte noe i den banen selv. har proovd aa lirke litt paa hdmi komtakten, men ingenting skjer. Har ikke noen annen kabel for aa koble til ps3, men tenkte aa proove med vga kabel. Men siden naar jeg skifter til "tv" signal paa tven er det vanlig svart-hvit stooy pluss at meny o.l er i vanlige farger. ergo tror jeg at det kun gjelder hdmi. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå