Gå til innhold

Fallout new vegas suger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig at jeg er sær, men jeg spilte Fallout 3 på Xbox. Når jeg begynte på New Vegas på PC taklet jeg ikke å styre med mus og tastatur, og det føltes overhodet ikke naturlig. Måtte spille med Xbox-kontroller. Synes styringen der sitter som støpt.

Akkurat den motsatte opplevelsen hadde jeg med Far Cry 3: prøvde å spille med Xbox-kontroll, men det var bare rart.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mulig at jeg er sær, men jeg spilte Fallout 3 på Xbox. Når jeg begynte på New Vegas på PC taklet jeg ikke å styre med mus og tastatur, og det føltes overhodet ikke naturlig. Måtte spille med Xbox-kontroller. Synes styringen der sitter som støpt.

Akkurat den motsatte opplevelsen hadde jeg med Far Cry 3: prøvde å spille med Xbox-kontroll, men det var bare rart.

Desverre er vel fallout 3 og nv laget for konsoll i utgangspunktet, så kontrollene er faktisk mer naturlig der enn på pc, det er i alle fall min oppfatning.

Jeg har fullførte fallout 1 og 2 flere ganger, å ingen ting kan slå disse to spillene, men likesåfult syntes jeg fallout 3 var helt greit. Hørte flere si vegas skulle være mye bedre og nærmere de orginale spillene. Men har aldri klart å spille mer enn 4-5 timer ut i vegas, da jeg synes det er utrolig stygt å har en utrolig kjedelig verden. Trist, er helt sikker på at det er ett bra spill gjemt inni der, men obsidians vanlige tendens til å ikke få tid til den siste finpussen skinner igjenom.

Lenke til kommentar

Bestemte meg for virkelig å teste dette i dag. Står nå bokført med 7 timer spilt på Steam og jeg satte meg som mål å spille dette og legge godviljen til at jeg likte det fra 11.00 til 16.00. Fantastisk følelse når klokken ble 16.00 og jeg endelig kunne spille noe annet. Dette er vel ikke noe for meg.. Noe underlig siden jeg ELSKER Skyrim?

Lenke til kommentar

Bestemte meg for virkelig å teste dette i dag. Står nå bokført med 7 timer spilt på Steam og jeg satte meg som mål å spille dette og legge godviljen til at jeg likte det fra 11.00 til 16.00. Fantastisk følelse når klokken ble 16.00 og jeg endelig kunne spille noe annet. Dette er vel ikke noe for meg.. Noe underlig siden jeg ELSKER Skyrim?

Ikke så undelig egentlig. Er jo to veldig forskjellige settinger. Skytevåpen i rollespill, og settingen er vel kanskje en dårlig kombinasjon for deg?

Lenke til kommentar

Ikke så undelig egentlig. Er jo to veldig forskjellige settinger. Skytevåpen i rollespill, og settingen er vel kanskje en dårlig kombinasjon for deg?

Er nok det ja. Aldri vært noe fan av overnaturlige og urealistiske spill. Skyrim er jo heller ikke et av de mest realistiske mtp drager osv., men jeg føler det blir noe annet. Det faller i alle fall i bedre smak hos meg.
Lenke til kommentar

Smaken er som baken. Jeg elsket Fallout 3 og elsker NV enda mer, men Skyrim likte jeg ikke noe særlig. Oblivion var mye bedre syns jeg, og topper førsteplassen over de beste spillene jeg har spilt. Gud vet hvor mange hundre timer som gikk med til Oblivion :p

Lenke til kommentar

Hadde du spilt Fallout før du prøvde Skyrim hadde du sikkert vært av en annen oppfatning. Pr nå er jeg enig i at det er utdatert. Jeg prøvde desperat å modde det men grafikkmotoren de bruker er nå så retro at det var ingen hjelp i å legge til noen flere busker og trær akkurat.. Om man klarer å se igjennom fingrene med tanke på grafikk og gameplay så har man jo en fet story og ett kult univers. Kan nok tenke meg at Fallout 4 blir en høydare!

Lenke til kommentar

Noe underlig siden jeg ELSKER Skyrim?

Absolutt ikke, siden det er Obsidian som har laget New Vegas, og de lager rollespill. Bethesdas Skyrim derimot....

Mulig du liker Fallout 3 bedre. Er mer Skyrim-aktig.

Fallout NW suger forøvrig ikke, men den forferdelige spillmotoren ødelegger mye. Burde vært laget som de to første.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke, siden det er Obsidian som har laget New Vegas, og de lager rollespill. Bethesdas Skyrim derimot....

Mulig du liker Fallout 3 bedre. Er mer Skyrim-aktig.

Fallout NW suger forøvrig ikke, men den forferdelige spillmotoren ødelegger mye. Burde vært laget som de to første.

Kan ikke si det. Kan hende noen synes det er det værste de har spilt og andre som synes det er beste. Du synes det ikke er dårlig, men du får det til å høres at bare totaly retards synes det er dårlig og ditt utsagn er fakta. Kanskje omformulerer det litt? :p

Lenke til kommentar

Har spilt en del Fallout NV i sommer og digger det. Er en sucker for post-apocalypse så hjelper nok en del. Har spilt gjennom Fallout 3 på xbox to ganger og er tildels enig med kritikken om at det er linært, om det er en svakhet for være opp til hver enkelt.

Kan godt fortså Lindie hvorfor du likker Skyrim og ikke New Vegas, blir litt som eppler og appelsiner.

Lenke til kommentar

Skyrim V.S. FNV: Noen foretrekker pil og bue og sverd fremfor rocket launchers og miniguns.

Har 950 timer i FNV og noe deromkring i F3. Det som gjør FNV mer spennende enn F3 er at FNV har haugevis med unike våpen gjemt rundt i huler og vaults. Vault 34 er en våpensamlers drøm.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...