Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med en 13åring når man er 20?


Anbefalte innlegg

Hei.

Det har seg slik at jeg har blitt forelsket i en utrolig vakker jente. problemet er jo at hun er 13år og vi har hatt sex 1 gang. ho sier at jeg ikke er den først hun har hatt og at hun har erfaringer.

 

13 år er vel i det strengeste laget men jeg elsker hun virkelig...

 

Treng råd Anonym poster: 29497be40fe41812f1970180aa24f6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei.

Det har seg slik at jeg har blitt forelsket i en utrolig vakker jente. problemet er jo at hun er 13år og vi har hatt sex 1 gang. ho sier at jeg ikke er den først hun har hatt og at hun har erfaringer.

 

13 år er vel i det strengeste laget men jeg elsker hun virkelig...

 

Treng råd Anonym poster: 29497be40fe41812f1970180aa24f6d7

 

Det er pedofili, og er imot loven.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er ikke pedofili.

 

Om du tenner på at hun er et barn er det pedofili. Om du tenner på hun fordi hun er i puberteten er det hebefili.

 

En 13 åring kan være ganske storvokst og oppfattes som en voksen, da helst utseendemessig.

 

 

For å svare TS så synes jeg dette er helt teit. Hvis hun virkelig er ditt livs kjærlighet synes jeg du skal vente til hun blir eldre eller holde fingrene unna fatet før dette får konsekvenser for deg.

Endret av r2d290
Personangrep fjernet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Tråden stenges for å hindre at for mye av identiteten til barnet blir offentliggjort. Problemstillingen trådstarter stiller er av en såpass alvorlig grad at vi ikke ønsker å tillate ukvalifiserte brukere å gi råd om temaet.

Vi ber innstendigst trådstarter om å kontakte profesjonell hjelp i dette tilfellet. Ta gjerne en titt på følgende nettside:
http://incestsenteretivestfold.no/informasjon/til-overgripere/



Mvh. r2d290
-Moderator
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...