Nailer Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Noen andre som har begitt seg ut på det hårrivende vanskelige spillet her? Videoen under viser vel det som trengs å vite om spillet sånn i første omgang: http://www.youtube.com/watch?v=T0DKxOEikTs Demo, og fullt spill finner man her: http://www.roguelegacy.com/ Pga. Steam Greenlight er det også å finne der til noenlunde samme pris. Har spilt noen timer uten å ha klart å utrette noe særlig. Et lite tips: Skaff enchantress og movement runer så fort som mulig. Setningen gir mening etter å ha prøvd spillet. Endret 3. juli 2013 av Nailer Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er også på GOG.com til 15$. Har prøvd det litt, men vet ikke om jeg har falt helt for det enda. Virker noe meningsløst foreløpig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er nesten igjennom Rogue Legacy for første gang nå, og storkoser meg hittil. Kjenner meg ikke helt igjen i "hårrivende vanskelig". For all del, det er veldig utfordrende, men lærekurven er ikke for bratt så jeg føler hele tiden progresjon. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Rogue Legacy er nok utfordrende, men det er ikke noe Dwarf Fortress i vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Joda, det er konstant framgang. Men man kan ikke nekte for at det er rimelig brutalt. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kopierer spørsmålet mitt fra Gamer.no sin anmeldelse: Jeg så TotalBiscuit's WTF is... angående dette spillet, og det er en ting jeg undrer litt på. Går det helt greit å spille dette uten en 360-kontroller el.l.? TB sa selv at han hadde det mye vanskeligere når han spilte med tastatur og mus kontra gamepad. Mistenker at dette er mest grunnet hans udugelighet når det kommer til platforming, ettersom dette ikke er nevnt i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg prøvde så vidt tastatur, men tok raskt opp gamepaden. Det skal sies at jeg ikke prøvde å bytte på tastene for å tilpasse det egne preferanser. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) lvl 46 Jeg sverger på at det spillet går meg på nervene til tider, og at fienden jukser så det holder. Noen av de illkulene går jo igjennom vegger, sånn delvis. Mens noen gang gjør de ikke det.. Men du blir så slukt av spillet at du klarer ikke å stoppe Endret 6. juli 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Sqq Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) er lvl 400 atm, på +5 eller +6 runnet. Bossene er helt latterlig enkle. Kunne sikkert vært på run 150+ om jeg hadde valgt assassin og stormet bretta. Assassin og Spellsword (med flamme sirkel) er helt utrolig ubalansert etter +1. (Drage og Hokage fram til her). Bossene kan jeg jo bare stå oppi med Spellsword og Assassin Edit: Lich med kråker er og helt utrolig godt enda. Det er bare det og kunne konvertere 1 gang når du har nådd 4-500 hp, og det å komme seg der. Spamme kråker med 700+ mana er gøy:) Edit:å der var jeg max lvl (450) og runda spillet 4 ganger på tiden siden innlegget:p Det blir litt små lett.. Edit: Runda det 2 ganger til og ble 507 på første av det to, men har ikke gått opp noen level siden. Forstår ingenting. Endret 10. juli 2013 av Sqq Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Haha, jeg er bare lvl 54 og sliter litt til tider. Blir mange ragequite på meg for å være ærlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Lvl. 309 nå. Elsker dette spillet. Faen så fett. Lich King med Crow Storm er OP til tusen, om du har nok mana. Ellers er jeg stor fan av retribution barbarian queen. Alt dør så fort, men jeg klarer ikke slutte å spille. Kommer til å få CPT før jeg blir lei. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Level 200 og noe her, runna det en gang, synes det ble fort mindre artig å spille på + så har lagt det fra meg igjen nå. Men artig spill er det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Endte vel på lvl 428 eller noe. Spilte hele natta. Skremmende avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Kjøpte det på lansering, men har kun spilt 30 min til nå. Utrolig bra spill. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Veldig bra spill. Blir litt mye grinding synes jeg, noe som trekker ned for min egen del, men absolutt et av årets beste spill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 I det siste har jeg kjørt runs med en dwarf med adhd, sprint og vault runes med mer og prøver å dodge flest mulig fiender på jakt etter kister med blueprints. Veldig morsomt og ganske krevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå