Gå til innhold

Denon AH-C400 - anbefales for den kresne som er opptatt av lydkvalitet


Anbefalte innlegg

http://usa.denon.com...ahc400(denonna)

 

Veldig positivt overrasket over disse, kjøpte som erstatning for min gode gamle Sennheiser som etter 7-8 år har begynt å bli utbrukt.

 

Ekstremt transparent lyd og veldig fin detaljegivning; fokus er naturlig lyd og ikke noe overdrevet bass eller kurver. Høres veldig naturlig ut.

 

1795 på HiFi-klubben, 2990 på Elkjøp ;) Stort pluss til HiFiKlubbens nettbutikk som leverte varen på 1 døgn fra bestilling (via post). Imponert.

 

Uansett, anbefales for den kresne som er opptatt av lydkvalitet i kompakt og veldig velbygd utforming.

 

Edit:

Bonus er den "tvinn-frie" kabelen, så slipper man å suse med å knytte opp kabelen etter å ha putten den i lomma.

Endret av TGB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke Sennheisere hadde du fra før av? Og kan du prøve å skrive en review?

Review er vel ikke noe jeg har planer om å bruke masse tid på, men deler gjerne erfaring og svarer på eventuelle spørsmål.

 

En erfaring jeg har fått så langt er at plastikk-pluggene ikke sitter veldig godt i mine ører. Pluggene glir ut veldig lett (ser ikke bort fra at det kan være noe med meg og mine ører). Prøvd samtlige plugger som følger med; både åpne plastikk og fylt plastikk utgavene. Men løsningen for min del ble silikon-pluggene; de sitter som støpt.

 

Kablene er "knute-frie", men dette gir også bieffekten med at lyd transporteres veldig lett gjennom kablene (f.eks lyden av dunk mot glidelås på jakke osv tranporteres veldig lett gjennom kabel og opp i selv pluggen i øret).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...