Gå til innhold

Skaperen av «Siri» viser frem nytt ambisiøst prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Jeg vil ha en slik funksjon i FIFA. Det irriterer meg noe så (/&/&%&%¤&% den komplett ubrukelige måten det byttes mellom spillere på. Jeg vil at PS4 skal se hvor jeg ser og bytte til den spilleren når jeg ber kontrolleren om det. Ikke slik som i dag der det byttes etter en logikk bare folk uten fotballfagligforståelse kan forstå.

Lenke til kommentar

Hmm. Det er stilig, ja. MEn er det bare jeg som får inntrykket av at dette går veeeldig tregt?

Jeg kan ikke se et eneste tilfelle hvor mus + tastatur ikke er raskere - bare at popup kommer på PC-skjermen og man kan trykke kjapt med musen - i stedet for at notifications må bli flyttet inn i synsfeltet ditt. Eller så kan vel i det minste integrerte kameraer på PC/Mac få noe av denne funksjonaliteten - alt det med touch de viser her virker i alle fall svært lite effektivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det ser grusomt ut å faktisk jobbe på en sånn.

Altså, awsome gadget faktor å ha det som stuebord og spille spill på og vise bilder og kart fra forrige fjelltur,

men har egentlig slike bord noen annen funksjon en den godt fremviste "la oss ta et bilde som ser ut som noe viktig og rotere det litt mens vi gjør det større og mindre"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Jeg synes det er litt moro når de først viser til tastatur som "gammeldags", for så å ha et tastatur med likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...