jappadu Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Jeg synes det er litt pussig at det ikke blir produsert noen ordentlige piratfilmer uten komedie, men en voksenfilm. F.eks en mer realistisk film om Edward Teach (Svartskjegg). Jeg savner virkelig en slik film uten Disney i spissen. Eller finnes det noe der ute? Endret 3. juli 2013 av webliz 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anonym259235 Skrevet 3. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. juli 2013 piratfilmer voksenfilm 15 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tengte det samme Men en serriøs sjørøverfilm høres faktisk intressangt ut. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 http://www.imdb.com/list/jaIZxNf-7C0/ Liste over piratfilmer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvis du er litt åpen for serier så kommer det tok stk neste år. Black Sails Crossbones Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Master & Commander er jo i samme sjangeren, selv om det ikke akkurat er pirater det handler om. Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Takk for gode innspill. De seriene kan bli spennende å følge med på. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Det kommer sikkert en periode hvor Hollywood pøser ut sjørøver filmer av alle sort. Vi har akkurat kommet ut av Zombie perioden, hvor da Vampyr perioden var før der igjen. Kanskje det er sjørøver neste? Og forhåpentligvis så forsvinner den jævla superhelt maniet Hollywood er så glad i. Endret 6. juli 2013 av BadSmile Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) BadSmile din party-pooper, jeg elsker superheltene. Jeg håper Marvel pøser ut med mer nye superhelter som de har i planene som Quicksilver/Scarlet Witch i Avengers 2. Egne filmer for Gurdians of The Galaxy, Dr. Strange, Ant-Man og Black Panther (som sistnevnte trolig kommer). Endret 6. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå