Gå til innhold

Kan du si dine topp 10 eller 5 PS Vita spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hva gjør man på persona?
Det er bare et helt vanlig JRPG, men der du må balansere tiden mellom å dra inn i en TV (kort sagt alternativ verden, eller hva man nå kaller det), og å ta små jobber, trene osv i den virkelige verden. Kort sagt vil en person dø etter et visst antall dager, og går du inn i TVen og ut igjen, hopper tiden frem en dag. Ganske bra spill, men mangel på lagringsmuligheter i TVen irriterte vettet av meg.

 

Mine favoritter:

 

- Final Fantasy IX (PS1 Classics, PSN). Grafikken er litt utdatert, men det merkes ikke så bra på en så liten skjerm. Et av de beste spillene i serien.

 

- Parasite Eve II (PS1 Classics, PSN). Et av de beste spillene jeg har spilt noensinne. Det sier vel sitt.

 

- Silent Hll: Book of Memories: ARPG i stil med Diabo osv, av alle ting. Litt kjedelig at klassene ikke har betydning annet enn stats i begynnelsen, men ellers meget bra. Men har nok fint lite med Silent Hill å gjøre.

 

- Gravity Rush

 

- Assassin's Creed 3: Liberation. Nå med kvinnelig leiemorder i et meget bra spill. Absolutt å anbefale.

 

- Mortal Kombat. Noen klager over grafikken, men folk finner alltids noe å klage på. Et av de beste slossespillene de senere årene, og perfekt for PSVita. Sjekk også ut Injustice: Gods Among Us på de store konsollene, eller PC hvis du har gamepad.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Fifa 13 vis du liker fifa spill og trenger det som tidsfordriv når du er ute å reiser.

 

Unit 13 veldig bra FPS spill som er veldig bra.

 

Gravity rush

 

MGS HD collection vis du har lyst på ett gjensyn med MGS serien

 

wipeout 2048 vis du vil ha ett racing spill som er kjapt og morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...