Den utvalgte Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 ... Hvis du IKKE har talent i synging. ... Dansing. ... Skuespill. ... Eller idrett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lage et håpløst YouTube program? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Du kan bli en TV-idiot. Har hørt at det er et stabilt yrke i disse dager. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Vel, føler du er på god vei med alle disse trådene du har her om dagen Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Svar seriøst. Og kom med forslag for HVA, HVORDAN, og HVORFOR jeg skal gjøre det dere sier. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Svar seriøst. Og kom med forslag for HVA, HVORDAN, og HVORFOR jeg skal gjøre det dere sier. HVA: Meld deg på Paradise Hotel HVORDAN: Google it HVORFOR: Fordi da kommer du på TV, og alt du trenger av talent er mangel på talent 3 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Nei. Svar seriøst nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nei. Svar seriøst nå. Jeg er seriøs. Hva annet valg har du? Du kan evt. starte en podcast eller noe, men du blir nok ikke kjent i gata da. Lenke til kommentar
fairytale Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Talent er oppskrytt. Hardt arbeid er løsningen på det meste, tror jeg. Du kan jo lære deg til å bli skikkelig god i noe og så for eksempel melde deg på Norske Talenter.. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Men du er jo alt kjendis Den utvalgte, du er forumidioten 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Paradise Hotel er løsningen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Skaff deg en jobb i media. Vær på auditions for jobber fremfor TV-kameraet. Vær heldig og dyktig. Voila. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Be TS om å ringe noen, så faller han av med en gang. 4 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Skaff deg en jobb i media. Vær på auditions for jobber fremfor TV-kameraet. Vær heldig og dyktig. Voila. Evt vær uheldig og udyktig. Funker tilsynelatende i noen settinger.. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Men du er jo alt kjendis Den utvalgte, du er forumidioten Det vil jeg absolutt ikke si meg enig i. Rapportert. Hvordan får jeg jobb innenfor Media foran TV? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kontakter og/eller auditions. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Men da må jeg vise meg frem? Sånn FØR jeg er garantert noe? Lenke til kommentar
tttt Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hopp naken inn på en fotballbane, eller fly i en båt med hanglider under tour de france, eller kjøre en buss inn i målseilet på tdf. Eller rett å slett gjør dumme ting foran kamera, så å være med på paradise hotel er en god måte å bli kjendis på. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Men mer chiller'n metoder? Hvordan ble f.eks. Simon Cowell manager for artister? Lenke til kommentar
tttt Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Vis du målet ditt er å bli kjendis blir du ikke kjendis, er målet ditt å bli mussikmanager så har du en mulighet til å lykkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå