Gå til innhold

Finne eigar til mista telefon. Framgangsmåte?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har funne ein nokiatelefon som ber preg av å ha lagt ute ei stund. Dersom eg set simkortet inn i ein annan telefon får eg naturleg nok opp spørsmål om pin-kode. På simkortet står det Tele2.

 

Eg er usikker på om det har noko særleg hensikt å prøve (pga. telefonen sin tilstand), men lurer på om det er mogeleg å be Tele2 om å spore opp eigaren. Kva treng dei i så fall å vite?

 

Torbjornen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele2 fann ikkje nummeret i sin database. Så oppdaga eg at det eg trudde var eit eittal nederst til venstre faktisk er ein T, slik at dei to teikna i nederste venstre hjørnet på simkortet vert "T2". Spurte så om dei kunne prøve ein gong til, og fekk då dette svaret:

 

Hei!

Vi har nå sjekket begge versjonene av oppgitte tallrekke, ingen av de viser til kundeforhold hos oss.

Dette kan bety av eier av nummeret har byttet SIM-kort i forbindelse med tapt mobil.

Som tidligere nevnt, ber vi deg vennligst meld telefonen inn til politiet. De vil kunne spore telefonen via IMEI - nummer.

Takk for at du henvendte deg til Tele2 Kundeservice.

Ha en fin dag.

 

Med vennlig hilsen

xxx xxxsen

Tele2 Norge AS

Tlf. Privat 02000, Tlf. Bedrift 02200

Tlf. Utland: +4721314951, Faks 21319898

tele2.no, Org. nr NO 974 534 703 MVA, Kontonr 5010.07.58900

 

Så då vert det vel ein tur på lensmannskontoret. Som eg var inne på tidlegare har eg lita tru på at det er mogeleg å få liv i denne mobilen att, så alternativet var vel (om ein er litt miljøbevisst) å levere den som avfall til ein forretning som sel mobiltelefonar. @mia_tuk: Eg trur likevel at eg ville ha gitt den til politiet uansett, også om den var verdt noko. Det er då ikkje noko stas å gå rundt med ein stolen mobiltelefon. :)

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...