|FSK| Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Noe som vet om en server lignende shoutcast som kan streame mp3-filer uten at noen sitter og gjøre det manuelt. Slik at serveren spiller av helt tilfeldige låter i en mappe på en maskin? (dårlig forklart, ja, jeg vet) Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 (Goooogle.....) Kanskje noe interessant står her? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hviss eg ikkje husker heilt feil, så kan du bruke shoutcast til dette. leit litt rundt i FAQ'en til shoutcast. Ein eller annan plass der sår det korleis du kan bruke shoutcast til å streame direkte ifrå ei liste med mp3'er. Er ikkje sikker på om du kan få shuffle funksjon, men det kan nok kanskje ordnest med eit script... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 finn en kommando-linjebasert MP3-spiller som greier å pushe sanger til icecast (opensourcevariant av shoutcast), og bruk DJ-systemet jeg søker etter testere av i en annen post i linux-forumet (alpha-testere søkes).... Mulighet for å stemme på sanger, m.m.m. feature-requests tas med glede i mot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå