Arodem Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 DICE oppgraderer Battlefield-formelen med noen nyvinninger, men er det nok? Les hele saken Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Liker virkelig tanken på å smadre skyskrapere! 3 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Får man tilgang til kommandant rollen som sin PS4 konto/avatar, men gjennom en nettbrett/PC app? Eller er kommandantrollen kun tilgjengelig for de som kjøper og spiller pc versjonen? Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Men det nye CoD spillet skal vi skryte som bare det av! Levende fisker som beveger seg! Dynamiske verdener under multiplayer! SYKERE KAN DET IKKE BLI XDDD! 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Men det nye CoD spillet skal vi skryte som bare det av! Levende fisker som beveger seg! Dynamiske verdener under multiplayer! SYKERE KAN DET IKKE BLI XDDD! Har vi gjort det? EDIT: Eller, har JEG gjort det? http://www.gamer.no/artikler/147509/sniktitt-call-of-duty-ghosts/ Endret 3. juli 2013 av Arodem 3 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Dette blir det første Battlefield-spillet jeg ikke kjøper før det får en kraftig prisreduksjon. Skuffet over hvor likt Battlefield 3 det ser ut. Kunne ikke brydd meg mindre om at en skyskraper faller ned, det er alt annet som er relevant resten av tiden man spiller. 6 Lenke til kommentar
medlem-310218 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Artikkelen var veldig godt skrevet! Vet at dette ikke er så saklig, men hvor lang tid tar det før Gamer.no svarer på mailene de får. Sendte til Tips oss. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Dette blir det første Battlefield-spillet jeg ikke kjøper før det får en kraftig prisreduksjon. Skuffet over hvor likt Battlefield 3 det ser ut.Kunne ikke brydd meg mindre om at en skyskraper faller ned, det er alt annet som er relevant resten av tiden man spiller. BF3 var under 200,- før 2 uker var godt. Så du slipper nok å vente så lenge. For min del tviler jeg det blir kjøp. Hele Origin/BattleLog- opplegget er kjempe- turn off for min del. I tillegg til netcode/hitreg- opplegget der man er nærmest udødelig ved ~250ms og en veldig offensiv spillestil. Samt alt for mye tilfeldigheter. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Er noe skeptisk selv, lite interessert i å kjøpe dersom det kun er mindre grafiske forbedringer. Samtidig er det blitt mer appelerende å anskaffe seg spillet på console pga cheaterne på pc siden. Lenke til kommentar
mayaman79 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er vel samme ulla...større ull, men fremdeles samme ulla. Skyskraperen vil nok ikke falle noen annen vei enn EN vei uansett, så det er jo ikke noe "nytt" de kommer med... det er jo bare en større bygning... Som vanlig så blir det en veldig tynn evolusjon på grafikk sia og ingenting på gameplay/mechanics.... 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hadde det hetet noe annet enn Battlefield 4 hadde jeg kanskje vært mer positivt til dette spillet. Det er overhodet ikke verdig et 4 tall. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Venter enda på Battlefield 3 jeg. Alt jeg har sett er Bad Company 3 og nå 4. 3 Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Men det nye CoD spillet skal vi skryte som bare det av! Levende fisker som beveger seg! Dynamiske verdener under multiplayer! SYKERE KAN DET IKKE BLI XDDD!Har vi gjort det?EDIT: Eller, har JEG gjort det?http://www.gamer.no/artikler/147509/sniktitt-call-of-duty-ghosts/ Beklager, var nok ikke på her på gamer. Ikke ofte jeg kommer med slike kommentarer, og må bare beklage. Kan jeg slette kommentaren? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Blir ikke kjøp fra min side. Etter den gedigne skuffelsen BF3 var iforhold til fantastiske BF2, så ser jeg ingen vits til å bruke penger på EA og deres kundefiendtlige holdninger. Hjelper ikke at Peter Moore har uttalt seg etter floppen til Medal of Honor: Warfighter så skal Battlefield-serien bli en årlig serie. Nei, skjerp dere, EA. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Og joda, Battlefield 4 er Battlefield slik Battlefield alltid har vært. I motsetning til BF3 altså? Dette blir første Battlefield jeg ikke kjøper. Se kommentaren over. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 uaktuelt så lenge d ikke kommer på Steam Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Men det nye CoD spillet skal vi skryte som bare det av! Levende fisker som beveger seg! Dynamiske verdener under multiplayer! SYKERE KAN DET IKKE BLI XDDD!Har vi gjort det?EDIT: Eller, har JEG gjort det?http://www.gamer.no/artikler/147509/sniktitt-call-of-duty-ghosts/ Beklager, var nok ikke på her på gamer. Ikke ofte jeg kommer med slike kommentarer, og må bare beklage. Kan jeg slette kommentaren? Ingen skade skjedd. Jeg tror ikke du kan slette kommentaren, men ser heller ikke noe problem i at den står der. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ingen skade skjedd. Jeg tror ikke du kan slette kommentaren, men ser heller ikke noe problem i at den står der. Greit nok, da lærer jeg til neste gang! 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ingen som vet om kommandant rollen også kommer på konsollversjonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå