oathunder Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvordan kan jeg sende/motta filer fra en kompis over internett/bredband?? Det må finnes en enkel måte å gjøre det på....har prøvd over msn og icq, det funker ikke...noen som har andre forslag.. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Blir litt vanskelig å sende 80-100MB over mail.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 det skal gå ann å sende store filer via. msn6 har sendt ein fil til ein kamerat som tok litt over 100mb og det gjekk!!! Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Driver akkurat nå å sender via msn6 går så utrolig seint.... Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Går og sende med ICQ også, mener jeg. Mercury Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 ....har prøvd over msn og icq, det funker ikke...noen som har andre forslag.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 FTP og DCC (IRC) er jo to enkle og greie alternativer. Sistnevnte er vel gjerne enklest. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 ok hvor finne jeg det?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 www.mirc.com (www.google.com) Lenke til kommentar
Skello Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 IRC: www.mirc.com FTP client: www.flashfxp.com FTP Server: www.bpftpserver.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 det med at det går treigt når du sender filer over msn har vel noe å gjøre med hvilke hastighet dere har, å hvor mye man laster ned fra nette samtidig, det var iallefall et tilfelle her når jeg sendte en fil til en kamerat, det gikk veldig treigt det var fordi at broren min spilte CS å det tar jo endel hastighet etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Migrer fra windows til linux, og mulighetene er uante! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Migrer fra windows til linux, og mulighetene er uante! Migrer til Mac så er det bare å legge det i Public folderen. Så kan kameraten connecte til ftp://ipadresse/username Eller han kan legge filen i Site folderen så kan kameraten bare surfe inn på http://ipadresse/~username/ Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Migrer fra windows til linux, og mulighetene er uante! Migrer til Mac så er det bare å legge det i Public folderen. Så kan kameraten connecte til ftp://ipadresse/username Eller han kan legge filen i Site folderen så kan kameraten bare surfe inn påhttp://ipadresse/~username/ Ok, så alt han trenger å gjøre er å kjøpe en Mac. Genialt Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Migrer fra windows til linux, og mulighetene er uante!Det går vel ikke fortere enn de 128 kb (16kB) opp du betaler for... uansett os og ftp/http.... Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Migrer fra windows til linux, og mulighetene er uante!Det går vel ikke fortere enn de 128 kb (16kB) opp du betaler for... uansett os og ftp/http.... Godt poeng 8) Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hastigheten muin er 1024/1024...samme er hastigheten hans....jeg trenger GODE!! forslag OK?????? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 så ftp / irc er ikke gode forslag? hva forventer du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå