Bazze Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei Jeg ser at jeg kan bruke flere metoder/protokoller for å overføre filer til og fra Xbox. Bla SMB, Relax, FTP osv. Er det noen som har erfaring fra dette og kan si noe om hvilken som er "best" ? Tenker spesielt på hastighet og stabilitet ved streaming av lyd og bilde, og ved kopiering. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ta ut harddisken i xbox og sett den i pc :wink: Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei Jeg ser at jeg kan bruke flere metoder/protokoller for å overføre filer til og fra Xbox. Bla SMB, Relax, FTP osv. Er det noen som har erfaring fra dette og kan si noe om hvilken som er "best" ? Tenker spesielt på hastighet og stabilitet ved streaming av lyd og bilde, og ved kopiering. Når du streamer i xbmp så har relax en tendens til å være mer stabil ovenfor andre løsninger.... Mens når du skal legge filer på xbox harddisken så er det vel bare ftp som gjelder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå