AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har hatt trøske på tungen over lengre tid (hvitt belegg/soppinfeksjon). For noen måneder siden fikk jeg mycostanin, men eneste resultatet var at det hisset seg opp og spredde seg til penis (internt i kroppen). Dro så tilbake til legen og fikk en diflucan som tok knekken på det "der nede", men det på tungen vedvarer, og jeg må vente på prøveresultat før jeg evt. får mer diflucan. Men, så er sommeren foran meg og starter ferien til uka og lurer på om det kan smitte hvis jeg går ned på en kvinne? Spør legen si, men jeg kunne aldri fått meg til å spørre om noe sånt. Anonym poster: 479ab321c6af5dbb943a2a5e10abb2b5 Glemte å si at jeg lurer på det samme med kyssing og sånn, siden jeg ikke har lyst til å smitte noen med det faenskapet her. Anonym poster: 479ab321c6af5dbb943a2a5e10abb2b5 Glemte å si at jeg lurer på det samme med kyssing og sånn, siden jeg ikke har lyst til å smitte noen med det faenskapet her. Anonym poster: 479ab321c6af5dbb943a2a5e10abb2b5 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tror som regel bare det smitter om en har svakt immunsystem. Tror også en kan få det etter en penicilin-kur. Husker jeg fikk det etter en blindtarmbetennelse Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvis det er candida albicans (trøske, munnsopp) du har, så kan det smitte ved oralsex. Denne candida-arten rammer ofte varme, fuktige kroppsområder, så kjønnsorganer (spesielt kvinnelige) er sterkt utsatt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Feil tråd, men siden jeg først er her. Hadde det selv og rotet rundt uten at det skjedde noe mer med det! Endret 3. juli 2013 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå