Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer helt an på situasjonen, hvordan jeg får vite det, hvem han skal ut med og hvilket generelle humør og hvordan form jeg er i. Er jeg dårlig, blir jeg ofte mer sjalu og gretten enn hvis jeg har en god dag.

 

I noen tilfeller faller det seg naturlig å spørre om partneren vil bli med, i andre ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I noen tilfeller faller det seg naturlig å spørre om partneren vil bli med, i andre ikke.

 

Enig. Jeg regner ikke med å bli bedt med ut (og slipper i så måte å avslå tilbudet) om kjæresten skal ut med venninnene sine, men jeg synes det på generell basis er koselig å bli spurt hvis hun skal noe. Og jeg tar meg friheten til å anta at hun føler det på samme måte.

Lenke til kommentar

Viss det at dem ønsker å dra ut en tur uten deg er det du som har issues, for det må folk få lov til.

 

Det er vanskelig å si om det er riktig eller galt å reagere på å ikke bli spurt, for de fleste forhold er ganske ulike. I forholdet jeg er i har vi mange felles venner og gjør stort sett ting sammen, med unntak av når jeg er sammen med gutta og hun med sine venninner, så for meg hadde det vært rart om hun bare dro ut med noen venner uten at jeg fikk høre om det. Men i andre forhold har man kanskje ikke så mange fellesvenner eller har de samme vanene som kjæresten min og jeg har, og det er mer vanlig å være ute uten hverandre. Så jeg skal ikke rette en pekefinger mot noen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forventer da ikke en invitasjon hver gang dama skal ut og ta noen øl med sine venner, det er jo bare et sunnhetstegn å kunne gjøre ting hver for seg også. Fatter ikke forhold hvor dette er noe problem, det må da være preget av ekstrem usikkerhet og mistillit i såfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...