NiJoh Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Spiste kebab for 2 dager siden, og etter at jeg spiste pitabrødet merka jeg at det var noe som satt fast i halsen. Jeg føler det er en matbit. Når jeg spiser nå, kjenner jeg det skikkelig, og jeg er seriøst redd for å bli kvelt. Kan noen hjelpe meg? Skal til Tyrkia i dag og vil ikke at problemet mitt skal ødelegge hele ferieturen. Har prøvd å drikke vann, det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Om noen kan hjelpe deg, så er det legen din. Ring legevakten og forklar situasjonen. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Du bør få kontrollert hos legen at det ikke sitter fast noe, eller at du ikke har fått en rift eller skade på spiserøret. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Om du hadde en sterk kebab, kan det også være en hevelse. Ofte vil det føles ut som en matbit e.l, av personlig erfaring. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kan kebaben være så sabla sterk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå