Niklasp Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Bionisk øye bringer synet tilbake, og kommer allerede i år.Kathy kan endelig se igjen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er helt utrolig til hva teknologi kan få til! 2 Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Så å se noe med argusøyne får en ny mening? Takk for meg... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 La oss takke Gud for å gi henne denne fantastiske gaven. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hehe, ja, la oss takke Gud. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Utrolig at vi endelig har kommet til dette nivået. Jeg er svært optimistisk til fremgangen vi vil ha de neste 10-20 årene, der vi kanskje kan få mer enn bare noen dotter, men skikkelig syn. Tror jeg snart må stikke ut øynene mine, slik at jeg kan få meg FLIR-øyner med HUD. 4 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Utrolig at vi endelig har kommet til dette nivået. Jeg er svært optimistisk til fremgangen vi vil ha de neste 10-20 årene, der vi kanskje kan få mer enn bare noen dotter, men skikkelig syn.Tror jeg snart må stikke ut øynene mine, slik at jeg kan få meg FLIR-øyner med HUD. Skal sette på 3 nye øyne i stedet for, to bak ørene, og ett bak nakken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg