wasco Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Just an other day i Paradise Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Artig å se deg ute med noe nytt igjen. Flott himmel. Etterbehandlingen eller HDR sitter som et skudd. Jeg bor selv på landet og kunne ikke tenke meg å dra tilbake til mer urbane strøk. Ikke bra for hue det. Harald G. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Artig å se deg ute med noe nytt igjen. Flott himmel. Etterbehandlingen eller HDR sitter som et skudd.Jeg bor selv på landet og kunne ikke tenke meg å dra tilbake til mer urbane strøk. Ikke bra for hue det.Harald G. Takk for det Harald. Det er i utgangspunktet et HDR bilde, som er blitt viderebehandlet i PS. Jeg har også gitt bilde et blå/grønt fargestikk for å understreke melankolien Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Hm....nytt kamera? Nei, det var et kamera jeg lånte av en kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg