Oyvindp Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Hei, jeg fikk en gave fra Usa (http://www.newtrent.com/imp120d-portable-iphone-battery-pack-newtrent-icarrier.html) og det laderen som fulgte med dette produktet er jo selvfølgelig Amerikans støpsel på. Kan jeg bruke noe som dette http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529 som overgang. På laderen står det følgende: Input AC: 100-240V (50/60hz 0,6a Max. Output 5v=2000mA Jeg har null peiling på sånt, så jeg blir veldig takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Den overgangen passer fint. Har selv hatt flere av de fra DX. 1 Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Ja, det vil ja da tro du kan gjøre. Det står nå 100 TIL 240 V på laderen, så er det ikke noe som tilsier at du ikke kan gjøre det. I verste fall må du kanskje stille på en liten bryter på laderen om det i det hele tatt ER en bryter der, men om ikke skal det bare være å smelle på adapteren. Tore Endret 2. juli 2013 av ToreBarsk 1 Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 tusen takk skal dere ha for svar så langt. Det er ikke noe bryter på laderen. Det står ikke på pengene, for adapteret koster jo nesten ingenting, heller om det skulle si pang når det brukes her er forøvrig et bilde av laderen Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 tusen takk skal dere ha for svar så langt. Det er ikke noe bryter på laderen. Det står ikke på pengene, for adapteret koster jo nesten ingenting, heller om det skulle si pang når det brukes her er forøvrig et bilde av laderen Tut & kjør, dette kommer til å gå helt fint! 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Moderne strømforsyninger (der også strømadaptere osm er det samme, bare eksternt) har som regel aktiv PFC, og da går 240 V som regel, og det vil heller aldri ha noen slik "livsfarlig" svitch. Faktisk vil effektiviteten være bedre på slike enheter med 240V enn 120V. 1 Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Tusen takk for alle svar. Adapteret er bestilt, så dette blir nok gode greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå