tor-albe Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ved et uhell slettet jeg mitt Norton-program. Jeg har produktnøkkelen og serienummeret. Det trenger ikke fornyes før i febr. -14. Hvordan finner jeg det og kan laste ned på nytt? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Sjekket på hjemmesidene til Norton? Er jo ofte en god start det. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg synes du har gjort lurt i å slette det. Norton er tungt, ressurskrevende og ikke merkbart bedre enn Windows defender / Microsoft Security Essentials som er gratis. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er jeg helt enig. Norton er virkelig dårlig, sletter det fra en hver pc jeg har noe som helst med å gjøre. Men trådstarter spurte om hvordan han kunne få det tilbake...og da er jo hjemmesidene til Norton rett plass. Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Sjekket på hjemmesidene til Norton? Er jo ofte en god start det. Har søkt på hjemmesiden, men finner bare det som må kjøpes. Ikke om å hente tilbake det som ved et uhell er slettet Lenke til kommentar
STREN Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Last ned prøve versjonen og bruk din produkt nøkkel for å aktivere. //--STREN--// Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Det er jeg helt enig. Norton er virkelig dårlig, sletter det fra en hver pc jeg har noe som helst med å gjøre. Men trådstarter spurte om hvordan han kunne få det tilbake...og da er jo hjemmesidene til Norton rett plass. Tusen takk! Takk for informasjonen jeg trengte!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå