onkeljubalong Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Noe sier meg at man trenger en utdannelse for å bli isbjørnsforsker. Ellers et godt forslag riktignok. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Isbjørnforskerassistent da. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lokomotivfører må da være meget ensomt! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Lokomotivfører må da være meget ensomt! Du tror ikke man trenger utdannelse til det? Som sagt, du trenger sikkert vekterkurs, men jeg tror nattevakt innenfor vaktbransjen har det du søker etter. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kan jeg hijack'e tråden eller i det minste få lov til å bli med trådstarter på jakten. Trenger ikke sort en ensom jobb, for i motsettning til trådstarter takler jeg mennesker. Men skulle gjerne hatt tips om en deltidsjobb på kvelden for å få inn et par slanter. Har nå prøvd meg å søke på butikk og salg, men lite respons selv i Oslo, jeg trenger sårt en jobb, så ja, om trådstarter ikke bor i Oslo kan alle oslotips gies til meg. Takker og bukker ^_^ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nattvakt som vekter høres ut som noe for deg. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Ikke dumt, nei. Det aller beste hadde dog vært å flytte ut på landet og kunne puste menneskefri luft - men det er vel heller tvilsomt hvor mange isbjørnforskerassistentstillinger som egentlig lyses ut. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Man kan jo ikke være assistent alene. Assistenten til ingen? 1 Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Det var en spøk ref. tidligere innlegg. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 I CoD (multiplayer) så er snipere de minst ensomme, IMO. De hopper og skyter folk med sine "utrolige" triks. Men i campagin så går man ofte med en partner på oppdrag. Skarpskyttere er ensomme ulver når de er ute på oppdrag. De pleier å sitte i samme posisjon i flere uker før de eventuelt skyter eller avbryter oppdraget. Så jeg vil si at skarpskytter er en ensom jobb. Må skuffe deg der gutt. Skarpskyttere operer i par. 2 og 2. En som skyter, en som spotter. Og han kommer til å bli din bestevenn. Så nei dårlig anbefaling. 1 Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det er nesten umulig å finne bare én stilling som ikke er forferdelig. Det perfekte hadde vært jobben til Jack Nicholson i The Shining. Endret 8. juli 2013 av onkeljubalong Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hei, her kom jeg på et glimrende forslag. Hørte om en som jobbet på TV2 som med å forhåndskikke gjennom serier før de sendes på TV. Tror det har noe med kvalitetskontroll å gjøre. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Man kan skaffe seg en bondegård på landsbygda ett sted, og begynne som bonde med ku, høner, og hester med mer. Hvis du bor der alene og langt fra andre mennesker, så kan vel dette bli ganske ensomt? Fleire steder i innlandet, som f.eks. Valdres og Hedmark gror snart heilt igjen fordi det ikke finnes noen som er interesserte i å bosette seg der og holde bygninger og åker istand. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Forslaget som bonde er faktisk ikke særlig dumt. Hvis du har noen dyr, så har du nok å stelle med. På sommeren har du slåtten som må utføres. En kan også begynne med hogstarbeid, for å tjene ekstra penger. Høsten kan du bruke til jakt. Det er dog mye hardt og risikofylt arbeid, og lønna er ikke all verdens. Dette yrket kan du gjøre så ensomt som du bare vil. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Renholdsyrket kan også være ensomt på kveld / nattestid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå