onkeljubalong Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg har: - kun videregående utdannelse - ikke førerkort. Gjeter hadde vært ideelt, men da er det vel ofte en fordel med førerkort. Ellers vet jeg ikke, fyrvokter? Kirketjener? Vil gjerne ut av Oslo. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Få deg jobb som brannvakt på eldrehjem eller noe slikt, da sitter du bare der om natten og passer på. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hmm verdens mest ensomme må jo være astronaut alene på en romferge eller noe slikt, men tror vi utelukker det. Du kan jo være som han over meg sier brannvakt eller en vakt i et parkeringshus på natta. Fyrvoktere tror jeg ikke det eksistere i Norge lengre. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Skarpskytter for Forsvaret (hvis det er mulig å kjøre solo). Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Skarpskytter for Forsvaret (hvis det er mulig å kjøre solo). Nå har du spilt for mye COD igjen *sukk* Er jo flere jobber der du kan jobbe alene, luking av blomsterbedd for kommunen / rydding av søppel. Kan fort bli en god sommer med en velfungerende Ipod. 1 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Du vil ha en jobb der du ikke møter folk? Hva slags utdanning har du fra vgs? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nå har du spilt for mye COD igjen *sukk* Er jo flere jobber der du kan jobbe alene, luking av blomsterbedd for kommunen / rydding av søppel. Kan fort bli en god sommer med en velfungerende Ipod. I CoD (multiplayer) så er snipere de minst ensomme, IMO. De hopper og skyter folk med sine "utrolige" triks. Men i campagin så går man ofte med en partner på oppdrag. Skarpskyttere er ensomme ulver når de er ute på oppdrag. De pleier å sitte i samme posisjon i flere uker før de eventuelt skyter eller avbryter oppdraget. Så jeg vil si at skarpskytter er en ensom jobb. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Skarpskyttere er ensomme ulver når de er ute på oppdrag. De pleier å sitte i samme posisjon i flere uker før de eventuelt skyter eller avbryter oppdraget. Så jeg vil si at skarpskytter er en ensom jobb. Mhm, og når de ikke sitter i bushen, er de sammen med en flokk andre soldater, for ikke å snakke om selve treningstiden i militæret som innebærer deling av rom i flere år ^^ Regnskapsfører for små bedrifter. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Du vil ha en jobb der du ikke møter folk? Hva slags utdanning har du fra vgs? Riktig. Jeg vil helst ikke bli sett av folk heller, så å plukke søppel utgår. Nattvakt/brannvakt er gode forslag. Jeg har medier & kommunikasjon (generell studiekompetanse) og 20 studiepoeng fra Blindern (realfag). Lenke til kommentar
foorex Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg forstår vi alle er forskjellige. Men hvorfor ikke sette deg et høyere mål? Fortell oss hvilke egenskaper du har og hva dine drømmer er. Hva er det du kunne ønske å gjøre i livet hvis du visste du ikke ville feile? Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Ikke for å være kort med deg, men mitt høyere mål har ingenting med saken å gjøre. Nå vil jeg bare ha en ensom jobb. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kan anbefale nattevakter! Har jobbet det de siste sommerene Får mye tid alene, samt du kan bruke tiden på det du vil. Eks lese, se film, internett osv. Usikker på hva du kan få uten å være utdannet innen fagfeltet... Er inne psyk. jeg jobber atm. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Mhm, og når de ikke sitter i bushen, er de sammen med en flokk andre soldater, for ikke å snakke om selve treningstiden i militæret som innebærer deling av rom i flere år ^^ Regnskapsfører for små bedrifter. Hehe, sant det Men etter "opplæringen" er de jo ganske lonely. Regnskapsførere er alltid i kontakt med kunder, leverandører og daglig ledere. De er ofte på seminarer og kurser for å fornye sine kunnskaper, samt følge med på nye lovendringer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det utelukket å ta førerkort og kjøre? Lastebilsjåfører får vel mye alenetid med radioen i bilen. Da kommer du deg ut av Oslo, men før eller siden må du jo stoppe for å laste av varer eller liknende. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det utelukket å ta førerkort og kjøre? Lastebilsjåfører får vel mye alenetid med radioen i bilen. Da kommer du deg ut av Oslo, men før eller siden må du jo stoppe for å laste av varer eller liknende. Hvis kl.C er uaktuelt kan det være mulig å finne diverse kjørejobber med mindre varebil, hadde en kompis med sommerjobb som bare kjørte rundt og fylte opp brusskap, kanskje ikke den best betalte jobben, men den møter kriteriene ganske bra Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Man kan jobbe som postmann også med klasse B, men da er det jo en stor risiko for å bli sett av folk. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Det er ikke uaktuelt, men det bruker tid & penger jeg ikke har. Definitivt noe jeg skal tenke på til våren hvis jeg har 1 av de 2 tilstede da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Som mange allerede har nevnt her, nattevakt høres ut som noe for deg (evt. hva som helst med turnus som kun har behov for en person, selv om du som regel må regne med menneskelig kontakt på dagvaktene). Flyplasser finnes overalt, og der er de som regel alltid folk på vakt (i mange forskjellige stillinger og fagfelt), selv på de minste der-ingen-skulle-tro-at-noen-kunne-fly. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er sikkert masse stillinger som vekter hvor du slipper dette. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Du kan bli isbjørnforsker. Arne Nævra var på besøk hos en russisk isbjørnforsker i arktiske russland for en tid tilbake. Det var vel det mest ensomme man kan ha som jobb. Værfast 9mnd i året og bare deg selv og isbjørnene som selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå