Gå til innhold

Kjøpe nytt headsett med budsjett på 1500 - 2500.


Anbefalte innlegg

Hei! Trenger hjelp til hvilket headset jeg skal kjøpe, så jeg følger malen slavisk for å få best mulig svar.

 

 

Budsjett: 1500 - 2500

 

Størelse: Dekker hele øret

 

Type: Lukkede

 

Bruksområde: Musikk 5%, podcast 35%, film 30%, spill 30%

 

Tillegsinfo: Helst med mic, minijack og minst mulig/ingen lydlekasje (sitter mye på lesesalen)

 

Lydbilde: Ønsker renest mulig lyd med bra bass

 

Kilde: iPhone (podcast/musikk), Mac (film) og TV (film/spill)

 

Har fra før av et par Sennheiser HD219, som jeg egentlig var fornøyd med helt til jeg prøvde en venns Beats Studio. Men siden Beatsa får så mye dritt på forumet her så styrer jeg unna.

 

De to modellene jeg har sett meg ut er Sennheiser Momentum og Sony MDR-1r.

Endret av pålsteen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De to hodetelefonene du allerede har sett deg ut, er også de jeg ville anbefalt.

 

Du burde se om du finner deg et sted som lar deg teste disse, da alt er avhengig av personlige preferanser; både lyd og komfort.

 

Du kan også se på K550, K551 og UE6000.

 

Med tanke på at du liker Beats, burde du også sjekke ut V-MODA M100, som på mange måter er det Beats burde ha vært. Dessverre er disse ikke tilgjengelig i norske butikker, så å få prøvd før eventuelt kjøp kan bli vanskelig.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Hei! Trenger hjelp til hvilket headset jeg skal kjøpe, så jeg følger malen slavisk for å få best mulig svar.

 

 

Budsjett: 1500 - 2500

 

Størelse: Dekker hele øret

 

Type: Lukkede

 

Bruksområde: Musikk 5%, podcast 35%, film 30%, spill 30%

 

Tillegsinfo: Helst med mic, minijack og minst mulig/ingen lydlekasje (sitter mye på lesesalen)

 

Lydbilde: Ønsker renest mulig lyd med bra bass

 

Kilde: iPhone (podcast/musikk), Mac (film) og TV (film/spill)

 

Har fra før av et par Sennheiser HD219, som jeg egentlig var fornøyd med helt til jeg prøvde en venns Beats Studio. Men siden Beatsa får så mye dritt på forumet her så styrer jeg unna.

 

De to modellene jeg har sett meg ut er Sennheiser Momentum og Sony MDR-1r.

 

ligger et par Momentum på brukten på avforum.no

 

Hvorfor kjøper du ikke Beats når du liker dem? Det er du som skal bruke dem ikke forumet

 

Soul Ludacris SL300 er mye det samme som Beats studio med bedre anmeldelser. Kan kjøpes billig på amazon.com

Lenke til kommentar

Vær obs på at øreklokkene til momentum er små til å være "over-ear". Jeg må sende mine tilbake siden de ligger halvveis på øret og derfør blir ubehagelig etter kort tid samt at de lekker mye lyd.

 

På den andre siden om de passer deg er det et fantastisk par med hodetelefoner. Lyden overrasket meg veldig, irriterer meg at de var små, skulle gjerne beholt de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...