Gjakmarrja Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hei, Jeg klarte altså å søle te på venstre side av maskinen. Jeg tok den av og ut med batteriet, fjernet tastaturet og hadde vifte på blås inn i den natten over. Den starter nå og fungerer fint. Displayporten har sluttet å fungere, den likte tydeligvis ikke å bli druknet i te. Bør jeg sende den service for å få sjekket skadeomfanget? Selv om den fungerer nå så er vel det ingenting garanti for at den vil fortsette å fungere. Tastaturet fungerer også. Merk at jeg sølte på siden, mest gikk utenfor og under men inn i noen av portene, noe på tastaturet. Maskinen er så fin og dyr at det er verdt om det så koster 5k for å bytte HK om det "bør" gjøres. Vet ikke jeg. Takk! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har du forsikring/garanti som dekker det? hvis ikke er det oftest ikke verdt det når det gjelder bærbare. Hvor mye koster den nå? hvor får du 5k tallet for bytting fra? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Garanti dekker ikke søl. Ingen forsikring, har innbo. Det var bare en antatt pris for bytting. Det er grisedyrt å bytte slikt. Angående pris: https://prisguiden.no/produkt/lenovo-thinkpad-x230-tab-i5-3320m-180gb-162583 Jeg finner ikke min versjon der engang, jeg har i7. Maskinen er kjøpt fra USA. Jeg kan sikkert få tak i den for $1600. Så kommer moms i tillegg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg kjøper nok bare en ny maskin når/om den gir seg. Hovedkort uten MVA og arbeid koster over 8000 alene. Endret 4. juli 2013 av Gjakmarrja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå