Gå til innhold

Bærbar pc til film spill & surf

Anbefalte innlegg

Asus: mest lyst på denne akkurat nå http://www.komplett....aspx?sku=781359

eller http://cdon.no/elekt...x_670m-21236548

disse to har jeg sett på som potensial kjøp, den siste er litt dyr kanskje. foretrekker windows 7 elr uten operativsystem. Bra bilde kvalitet er must, ser mye på filmer/serier. foretrekker Haswell CPU. hadde vært bra med SSD kort og, høy Ram ikke så veldig viktig.

vill gjerne kjøpe pc som kan takle fremtidlig spill som BF4, GTA, company of hereos 2, Bad company 2. alt er ikke nødvendig å ha på high( helst bf4 på high) men helst med-high.

vet multicom pc har ganske gode pcer, men vill helst ikke ha pga treg service og liker ikke utseende?! har multicom pc nå, venta 1 månde på å få den ( dem hadde den inne)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI maskinen hos Komplett er kraftigere og billigere enn den hos CDON så jeg ville helt klart gått for den. Selv om du har dårlig erfaring med Multicom tror jeg alikevel W350S hadde passet deg bra. Den har bra skjerm, SSD, Haswell prosessor samt at det ikke følger med operativsystem, så du kan legge inn Windows 7 hvis ønskelig.

Lenke til kommentar

okey, har hørt at asusen er mer stillegående? ikke så nøye, har d link til 17"?

fant ingen tester på den multicom pcn på notebookcheck & asusen ( tenkte på hvordan dem takler spill)

da har vel asus bedre skjerm?

Lenke til kommentar

Skjermkvaliteten ser ut til å være ganske lik på begge to. Når det gjelder hvilken du skal velge er det litt vanskelig å si. Hvis støy er viktig kan det se ut som at MSIen gjør det bedre, men med Multicom maskinen får du med SSD samt at du kan installere Windows 7 hvis du vil. Kommer vel egentlig litt an på hva du prioriterer. :)

Men hvis støy er viktig kan jeg anbefale ASUS N56VZ. En del svakere enn de to andre, men til gjengjeld veldig stille samt at den har god byggekvalitet. Høyttalerne på maskinen er veldig bra og den har også Blu-Ray spiller. Skal ikke se bort ifra at ASUS lanserer en ny modell med Haswell prosessor og nytt skjermkort snart.

Lenke til kommentar

Av de to er P150E noe kraftigere, men det har vært såpass mye problemer med Enduro-teknologien på 7970M så jeg ville nok gått for P170S. Men jeg synes uansett at P170E er ett bedre kjøp. Kraftigere enn begge de to Multicom maskinene, dobbelt så stor SSD og mer RAM. :)

Lenke til kommentar

den ble litt dyr me moms, men uansett ikke mye pris forskjell på den å asus. vet du om det kommer noen nyere multicom pcer snart?

dem har bare en igjen av den P170E og virker som dårlig tenke tid..

Lenke til kommentar

Ingen har gjort deg oppmerksom på at Asus og MSI ikke er samme ennå? Du refererer konstant til MSI-maskinene som Asus ...

Multicom har flere nye modeller lagt ut på nettsidene sine, med de nye prosessorene fra Nvidia og nye grafikkort. Bare å ta en titt selv det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...