hfthomas Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ja, den har kanskje det. Superb er jo ganske sikker, for man finner vel ikke større bagasjerom i den klassen? Er dog ikke det TS spør om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Vil bare si at Superb med 1.4TSI er relativt dass å kjøre, blir litt lite moment til tider. Vett ikke hvordan 1.6TDI er i forhold. (disse er de eneste alternativene TS har med kriteriene sine) Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har kjørt 1.6TDI, og ikke imponert. Men den gjør jobben. Ganske lik 1.9TDI passat/A4 etc hadde for et par år tilbake. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Vil bare si at Superb med 1.4TSI er relativt dass å kjøre, blir litt lite moment til tider. Vett ikke hvordan 1.6TDI er i forhold. (disse er de eneste alternativene TS har med kriteriene sine) 92 000km, 2010, DSG, 2.0tdi 140hk, (som kan chippes til 170/390) til 254 000,- men siden det er hos forhandler kan man sikkert få en fin bruktbilgaranti med på kjøpet. Og kjipe seter men ellers greit med utstyr. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41956046 Og holder man seg oppdatert iløpet av noen uker så kan det fort dukke opp en privatperson som selger som igjen gir mye bedre prutningsmonn. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Trådstarter her. I forhold til bruk, blir 90% av kjøringen mellom Oslo innenfor ring 3 og Sandvika. Så all den tid 4x drift er greit, er det ikke nødvendig. Har kjørt nyere audi noen år, og vært veldig fornøyd. Det siste 1,5 året har jeg kjørt en 3 - serie. Tysk bil blir naturlig å fortsette med.. Skoda og lignende har tatt seg veldig opp de siste årene, men.. Nei, jeg vet ikke. Ser det ikke for meg. Passat kjører jeg endel på jobben, så vil ikke kjøre det til og fra jobb i tillegg. Prøvekjørte en 5- serie i dag. Litt høyere pris enn jeg hadde tenkt meg, men god plass og en drøm å kjøre. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Synes du skal prøvekjøre en iallefall, er bygd på samme platform og deler mye deler med blant annet nyere A3/Q3/VW Touran/VW Tiguan++++ Fått gode anmeldelser, ikke prøvd å kjøre selv men sittet på med endel superb-drosjer, virker ekstremt komfortable å kjøre. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Synes du skal prøvekjøre en iallefall, er bygd på samme platform og deler mye deler med blant annet nyere A3/Q3/VW Touran/VW Tiguan++++ Fått gode anmeldelser, ikke prøvd å kjøre selv men sittet på med endel superb-drosjer, virker ekstremt komfortable å kjøre. Jeg får gi det et forsøk :-) Om den når opp til en 5-serie tviler jeg litt på, men man vet aldri. Vet du noe om bagasjeromsstørrelse? Må ha plass, og når plattformen deles med a3.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Er relativt mye større bagasjeromsplass enn 5-serien latterlig stor plass i baksetet og, tror handlingsmessig er han nok litt mykere en en femmer, oppfører seg nok ganske likt som en forvokst passat. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hva koster en Superb? 300k? Det sier seg selv at det er forskjeller når 5-serien starter på rundt 500k. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Superb har jo et latterlig stort bagasjerom, dog liker jeg ikke måten de har designet bagasjerommet. Det er veldig langt og smalt, dette kan jo kanskje bli litt problematisk mtp. hundebur. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bagasjerommet i Superb tenker jeg skal funke bra for hundebur til en schäfer. Husk ellers at det er svært praktisk å finne en bil med fotskamler i baksetet, dette gjør det langt bedre for små mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå