Gå til innhold

En verdig erstatter for Edge 3200

Anbefalte innlegg

Har hatt en Ace of Sweden edge 3200 en stund nå, og den begynner å synge på siste verset. Derfor ønsker jeg å gå til innkjøp av en ny mus, men det å lese anmeldelser får man ikke så mye av når det kommer til mus.

Jeg er særdeles godt fornøyd med denne musa og kunne gjerne tenke meg en tilsvarende, men etter som jeg har forstått det lar den seg ikke oppdrive lenger, og andre "like" mus som Ozone Smog vet jeg ikke hvordan kan skaffes, da jeg ikke har funnet noen nettbutikk som selger slike.

Det kan nevnes at jeg spiller spill i stort sett alle sjangere.

Takker for svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en Ace of Sweden edge 3200 en stund nå, og den begynner å synge på siste verset. Derfor ønsker jeg å gå til innkjøp av en ny mus, men det å lese anmeldelser får man ikke så mye av når det kommer til mus.

Jeg er særdeles godt fornøyd med denne musa og kunne gjerne tenke meg en tilsvarende, men etter som jeg har forstått det lar den seg ikke oppdrive lenger, og andre "like" mus som Ozone Smog vet jeg ikke hvordan kan skaffes, da jeg ikke har funnet noen nettbutikk som selger slike.

Det kan nevnes at jeg spiller spill i stort sett alle sjangere.

Takker for svar! :w00t:

Logitech G400 er et bra alternativ. God kvalitet på knapper og god ergonomi om du er høyrehendt. :)

Lenke til kommentar

Har tenkt på den! Brukte MX-518 i mange år, og var veldig fornøyd med den, men ikke like mye som med min edge. Da jeg begynte å se på mus måtte jeg sette meg nærmere inn, nøye som jeg er, og begynte å lese om forskjellige sensorer.

Tydeligvis har musa jeg har nå en type sensor med litt akselerasjon. Om dette er merkbart eller ikke vet jeg ikke, men det finner man liksom ikke ut før man har fått feeling for musa. Så jeg vil gjerne ha en eksklusiv mus som koster litt mer, men de har som regel samme type sensor som den jeg har nå.

Så derfor ønsker jeg noe som har samme type sensor som G400. Kanskje razer diamondback 4g?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...