Øystein.F. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dei originale skaparane har kjøpt rettane til det unike actioneventyret. Les hele saken Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kan det tenkes at vi ser en ny Kickstarter i nær fremtid? Outcast var fantastisk, så jeg vil slenge meg på der ihvertfall. Lenke til kommentar
medlem-308354 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Outcast er et bra spill ja Lenke til kommentar
CrowJuice Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Prøvde spillet igjen for noen måneder tilbake og voxel grafikken er enda imponerende. Kunne ha ønsket meg en Outcast v1.5 kickstarter. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er ikke dødt alt som ligger syv fot nede i jorda. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Husker jeg puslet rundt med Outcast da det var nytt. PCen min var ikke sterk nok til å dra 3D grafikken Lenke til kommentar
outcastd Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 usemje: http://decentius.hit.uib.no/lexin.html?ui-lang=nbo&dict=nny-eng-maxi&search=usemje&checked-languages=NNY&checked-languages=B Hær fåklarost vanskæleige nynårskæ or. Søykj på kvorlæis or du vill. (Her forklares vanskelige nynorske ord. Jepp, jeg fikk topp karakterer i nynorsk.) Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Jeg takler nynorsk. Jeg liker nynorsk-varianten din. Tidligere i dag leste jeg en artikkel husker ikke helt hvilken av en annen HW.no skribent også den på nynorsk. Den var mye tyngre å lese av en eller annen grunn. Gidder ikke grave den fram. Generellt synes jeg nynorsk kan være litt tyngre lesning for en bokmål-oppfødd kar. Selv om jeg har ymse nynorske ord i egen dialekt. Så selv om jeg holdt på å få karakteren 6 andre gang jeg tok norskundervisning i VGS. så sliter jeg enda med leseflyten. Forstå det den som kan, og selv med mye nynorsk i egen dialekt (men det blir jo muntlig da). Endret 3. juli 2013 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå