vihovde Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har hatt telefonen nå i 5 dager, men merker at batteriet blir fort utladet i forhold til min gamle S3. Den var fulladet imorges, og begynte å pipe for en times tid siden fordi batteriet var nesten tom for strøm? Har hatt en telefonsamtale idag på ca. 5 minutter, eller har den ligget her på bordet. Dette kan da ikke være normalt? Er det noen innstillinger eller ting jeg må slå av? Hjelp takk;-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har hatt telefonen nå i 5 dager, men merker at batteriet blir fort utladet i forhold til min gamle S3. Den var fulladet imorges, og begynte å pipe for en times tid siden fordi batteriet var nesten tom for strøm? Har hatt en telefonsamtale idag på ca. 5 minutter, eller har den ligget her på bordet. Dette kan da ikke være normalt? Er det noen innstillinger eller ting jeg må slå av? Hjelp takk;-) Jeg ladet min i går morrest, og er på 63% nå med moderat bruk. Litt facebook, litt snapchat, et par meldinger og noen telefonsamtaler. Har wifi på heletiden, men har på strømsparing og ganske lav lysstyrke på skjermen. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Da har du noe som bruker veldig mye strøm. Eg har wifi og mobildata aktiv, Strava bruker GPS for å logge trening ca en time hver dag. Med normal bruk ellers så varer batteriet i to dager. Hører eg endel på musikk må eg lade hver dag. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Så MÅ du huske å la telefonen bli utlada 3+ganger for deretter å lade den, for å få maksimalt batteritid. 1 Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Så MÅ du huske å la telefonen bli utlada 3+ganger for deretter å lade den, for å få maksimalt batteritid. Jaha? "- Kan ødelegge batteriet Nettsida knuser myten om at det viktigste er at batteriet lades helt ut, før det igjen fullades: Det er ikke bra for batteriet, ifølge Gizmodo." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå