Gå til innhold

Atlantic Dramatic!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Det er noe med dette bildet som gjør at jeg føler at detaljene er tilslørt på en måte. Se på gresset.. man ser at det er gress.. men det virker på meg som dette er mere en grønn masse.. Litt den sammen følelsen har jeg av himmelen også.. virker sammentrykt/komprimert på en måte..

Lenke til kommentar

Det er noe med dette bildet som gjør at jeg føler at detaljene er tilslørt på en måte. Se på gresset.. man ser at det er gress.. men det virker på meg som dette er mere en grønn masse.. Litt den sammen følelsen har jeg av himmelen også.. virker sammentrykt/komprimert på en måte..

Heilt enig, det ser ut som bildet er uskarpt på min skjerm...

Lenke til kommentar

Takker for kommentar, iStereo! :)

Du har nok rett i det du skriver. Art-filteret påvirker ofte bildene i den retning.

Mulig gresset blir mindre tilslørt hvis du klikker på "Se full størrelse"..... , ser at mange bilder her inne sees som "skarpere" da!

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Heilt enig, det ser ut som bildet er uskarpt på min skjerm...

Takker for kommentar, Sjokoladen! :)

Se forøvrig svar til iStereo!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...