karli91 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Hei, har fått politi virus(ukash virus).. skulle være enkel nok og fjerne utifra alle guidene som fins på google... men klarer ikke starte pcen min i sikkermodus.. tror kanskje viruset blocker dette hos meg? pcen starter på vanlig måte, helt til jeg kommer inn til skrivebordet, da popper politisiden opp.. har prøvd å trykke: f2, f8, f10, f12 og DEL ved oppstart, men ingenting skjer, bortsett fra at pcen bare stopper inloggingen, og skjermen forblir i "standby" modus på forhånd takk Endret 2. juli 2013 av karli91 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det flere skjermer tilkoblet denne pc en? Slå på disse. Hvis ikke, prøv å koble skjermen til en annen kontakt bak på pc. Lenke til kommentar
karli91 Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 har prøvd med 2 forskjellige pc skjermer+ tven... samme som skjer... virker som om pcen slutter helt og jobbe også Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg skal forsøke å hjelpe deg. Hvilken versjon av Windows er installert på denne datamaskinen? Vista/7/8, spesifiser om det er 32-bit eller 64-bit versjon. Endret 2. juli 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå