Trafalgar Law Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har inne NT på den bærbare maskina også skal jeg legge inn XP, men for å ikke ha multi OS inne og det gidder jeg ikke, hvordan skal jeg få fjerna NT da? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har inne NT på den bærbare maskina også skal jeg legge inn XP, men for å ikke ha multi OS inne og det gidder jeg ikke, hvordan skal jeg få fjerna NT da? Takk for alle svar Formatere Harddisk,har du prøvd det? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 La PC'en boote fra XP CD'en. Under installasjonen blir du spurt om hvilken hardisk/partisjon du vil installere på, du kan da også velge å formatere hele hardisken først. MEN husk at alt innhold på hardisken da vil slettes. Ta backup først! Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Kanskje du trenger ikke slette alt, bare la XP oppdatere (oppgradere) din NT installasjon Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ei oppgradering er aldri å anbefale når man skal bytte OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå