Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Du vil ikke ha GTA V på xbox 360 uansett! Treigt og jævlig i forhold til de nyere generasjonene og PC. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Spillet er jo ikke annonsert på noen andre platformer uansett, inntil videre ihvertfall. Lenke til kommentar
medlem-308354 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Synes det er helt OK at spillet trenger installasjon, så lenge det kan gjøre spillet bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Gleder meg. Har bestilt x360 og pc versjonen. Blir gøy med water level appen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Gleder meg. Har bestilt x360 og pc versjonen. Blir gøy med water level appen Kommer det en PC versjon? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) ... Endret 3. april 2016 av Fjott2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kommer det en PC versjon? Antar nettsidene som selger pc versjonen sier ifra hvis det ikke blir noe pc versjon. Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kommer det en PC versjon?Antar nettsidene som selger pc versjonen sier ifra hvis det ikke blir noe pc versjon. Regner med man kunne bestil PC versjon her da: http://www.rockstargames.com/V/preorder/no Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kommer det en PC versjon?Antar nettsidene som selger pc versjonen sier ifra hvis det ikke blir noe pc versjon.Regner med man kunne bestil PC versjon her da: http://www.rockstargames.com/V/preorder/no Hvorfor står det 18. mars her? ;o Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Før det skjer må slike som CardinalGuzman og jeg finne andre internettsider å klikke inn på. For eit tap for Gamer.no .... Elles har eg bestilt ultrapimp edition hjå Komplett til X360. Er usikker på om eg tør vente, og håpe på at det kjem til PC. GTAV blir uansett ein aldeles höydare. Endret 2. juli 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvordan har du greid å presse inn så mange timer på IV? Vet jeg har brukt noen selv, men ikke i nærheten av 900. San Andreas har man vel runnet 3-4 ganger og brukt 1000+ timer på. Et annet spørsmål; er det ikke bakover-kompabilitet på PS4? Som betyr at man kan spille GTA V på den, siden det er et PS3-spill? san andreas brukte jeg vel ca 2000 timer på mye modding og den slags. og ps4 og xbox one er ikke bakoverkompatible, desverre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor begge ? Som Crazy Joe Davola sa, dobbelt så moro. Jeg har kjøpt for eks 5 ganger GTA IV, forskjellige versjoner med eller uten DLC'er Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Stå på, Øystein. Det gjør meg godt å se at du holder ut, tross klagingen. Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kommer det en PC versjon?Antar nettsidene som selger pc versjonen sier ifra hvis det ikke blir noe pc versjon.Regner med man kunne bestil PC versjon her da: http://www.rockstargames.com/V/preorder/no PC versjonen er ikke annonsert her iallefall. Det blir vel som før; PS3/XBox360 - så vente ett til to år før vi får det på PC. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kan ikkje hugse sist eg spelte eit spel på X360 utan å installere det først. Større er betre i GTA. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) PC versjonen er ikke annonsert her iallefall. Det blir vel som før; PS3/XBox360 - så vente ett til to år før vi får det på PC. Det har ikke pleid å ta så lang tid, men dersom det kommer kommer det uansett seint. Rockstar vil nekte å si noe på mange måneder enda. De er vel nesten det eneste selskapet som fortsatt er så redd pirater at de heller velger å være over middels arrogante. Selv Ubisoft har jo skjerpa seg masse i det siste, mens Rockstar fortsatt henger igjen i 2005. Ellers har de vel strengt tatt ikke sagt at det ikke kommer en PC-versjon, hvilket gjør at man kan anta at det er planlagt. Hvis ikke ville jo holdninga deres være enda merkeligere enn den allerede er. Inntil en PC-versjon evt. kommer er jeg ikke interessert i GTA V egentlig. Ettersom det ikke er annonsert finnes det heller ikke på radaren min per tid. Liten vits å glede seg til noe som offisielt ikke er på vei engang. Endret 2. juli 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det ikkje forståeleg at dei vil unngå å annonsere GTAV til PC før det er nødvendig? Det vil utvilsomt gå ut over salget på konsoll. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Er det ikkje forståeleg at dei vil unngå å annonsere GTAV til PC før det er nødvendig? Det vil utvilsomt gå ut over salget på konsoll. Grunnen til at det ikke er annonsert til PC, er fordi det ikke kommer til PC tror nå jeg. Kan jo egentlig forstå hvorfor de ikke vil gi ut til PC. Pirater kan vel ha litt av skylda mistenker jeg. Endret 2. juli 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 For det finnes ikke pirakopiering på konsoll? Dog er det lettere for Ola Dunk å installere en piratversjon på PC enn på konsoll. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har allerede forhåndsbestilt en stk GTA5 til meg og en til dama og markert av 17 september og månedene etter det som usosial på kalenderen Lock them doors and turn off the phones ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå