0wner170 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hei synnes det passet best in hær Jeg har tenkt å begynne på en runescape private server (lage selv). jeg sliter med å finne noe som ligner på runescape fordi fold har edited filene selv , vil ha og trenger en helt clean altså en som er en nyaktig kopi av rs. ca ved tiden etter grand exchange sånn då dei begynte med god grafikk , men vil ikkje ha det nye combat systemet. trenger både client og source (cache) som sat helt som runescape det inkluderer alle skills som var på den tiden og alle items alle plassering av npc og slikt sånn jeg kan adde og endre etter mitt behov etter på. takk på forhand. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hva spør du egentlig om? Om noen har programvaren til det du ønsker, eller spør du om hjelp til å sette opp serveren med den programvaren du selv har? For er det programvaren du ønsker, må du jo kjøpe/skaffe denne fra produsenten. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 det er ikke lov og spre kopibeskyttet materiale gjennom forumet. så du må nok se et annet sted etter programvaren Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Moderatormelding Stenger tråden i henhold til retningslinjene del 1 punkt 4." Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg