EirikO91 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Spooky Road Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Veldig kreativt og spennende. Liker fotografer som eksperimenterer og gjør noe mer ut av bildene sine Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 takker =) ja jeg er HELT enig i deg. Jeg synes noen er litt for ''redde'' til å utforske nye metoder og at det er for stor fokus på at bildet skal være akuratt sånn det kommer ut av kamera. Tusen takk =) Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Spennende med et nydelig "overnaturlig" preg. Blir mer som et maleri enn et foto. Liker spøkelsene til høyre. Eneste jeg ikke liker helt er refleksene i øvre venstre kant som forstyrrer, bedre å justere farven på dette området litt så det ikke blir så synlig. ^_^ Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Spennende med et nydelig "overnaturlig" preg. Blir mer som et maleri enn et foto. Liker spøkelsene til høyre. Eneste jeg ikke liker helt er refleksene i øvre venstre kant som forstyrrer, bedre å justere farven på dette området litt så det ikke blir så synlig. ^_^ tusen takk... Setter pris på tilbakemeldingene. Er enig med deg at det er noe irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg