Gå til innhold

Victoria selger sex fra Leiligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så flott. Da ser jeg deg ved neste korsvei slik at hallikparagrafen og sexkjøpsloven bli opphevet, samt at arbeidsmiljøloven kommer på plass for sexarbeidere.

 

I tilfelle du ikke skjønte det: "ikke skrive at man støtter dagens lovverk om prostutisjon" er ikke det samme som å ønske sexkjøpsloven blir opphevet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Vel, vi kan jo la alle rema-ansatte (det er jo stort sett kun unge jenter i tagbar alder som sitter i kassa uansett) gå å selge seg i stedet så de får ta i bruk litt mer kompetente hoftebevegelser da, så kan vi sette menn på skrivebordet for å utvikle et handelssystem som lar seg trygt og sikkert selvbetjenes? Så fortsetter vi å gi ufaglærte kvinner jobber som sexarbeidere og betaler dem grovt med mye fritid, så setter vi alle menn inn 16 timersjobber for å ta over alle de oppgavene som blir neglesjert fordi kvinner heller vil humpe på pensjonister og uføretrygdede. Oh wait, ble det plutselig ikke så grovt betalt å ligge rundt når søstra di og nabojentene gjør dem samme også? Ble det plutselig ikke så lukrativt for menn heller når alle kvinner ville slutte å gjøre oppgaver samfunnet er avhengig av for å betjene den eldre garde og de uføretrygdede, generelt bare de late som enten er for sosialt inkompetent eller i for dårlig form til å få seg sex på en vanlig måte?

Dette regulerer jo markedet av seg selv.

=> Når det blir så mange prostituerte at prisene presses langt ned vil mange finne ut at det ikke er værdt det og slutte. = det regulerer seg selv til et "likevektspunkt".

Og det er vel i høyeste grad nyttig i likhet med andre velvære og fornøyelses tjenester. Å ikke kunne utøve en an våre sterkeste drifter og instinkter er veldig skadelig og lite heldig psykisk, og dette kan i andre rekke føre til NAV klienter og andre belastninger eller mindre nyttige individer for samfunnet.

 

Og hvorfor er du en så stor motstander av at "den eldre garde og de uføretrygdede, generelt bare de late som enten er for sosialt inkompetent eller i for dårlig form til å få seg sex på en vanlig måte" skal kunne få seg sex også? Du virker jo rett og slett ondskapsfull som ikke unner disse som du anser som "undermennesker" å få sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I tilfelle du ikke skjønte det: "ikke skrive at man støtter dagens lovverk om prostutisjon" er ikke det samme som å ønske sexkjøpsloven blir opphevet.

 

AtW

 

Og sexkjøpsloven har den effekt at Victoria med andre sexarbeidere får mindre spillerom angående risikohåndteringen. Ergo er de som er for sexkjøpsloven også for at vold er en større risiko for sexarbeidere enn en lov som regulerer til det beste for bransjen. Spesielt gjelder dette de som jobber på gateplan, som de samme hyklerne som er for sexkjøpsloven bruker som eksempel for støtte av den samme loven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og sexkjøpsloven har den effekt at Victoria med andre sexarbeidere får mindre spillerom angående risikohåndteringen. Ergo er de som er for sexkjøpsloven også for at vold er en større risiko for sexarbeidere enn en lov som regulerer til det beste for bransjen. Spesielt gjelder dette de som jobber på gateplan, som de samme hyklerne som er for sexkjøpsloven bruker som eksempel for støtte av den samme loven.

 

Det er bare hyklere om man er enig i din påstand om at det fører til mere vold, det er det ikke sikkert man gjør.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er bare hyklere om man er enig i din påstand om at det fører til mere vold, det er det ikke sikkert man gjør.

 

AtW

 

Selvsagt fører det mer til vold. Om man faktisk vil gå inn i faktum, og ikke minst etterprøve de påstander som bransjedeltakere kommer med, som er etterprøvbare.

 

Følgende er faktum.

 

Det er forbudt å kjøpe sex, ergo vil kjøper unnagjøre handelen kjappere slik at tiden for eventuell pågripelse blir mindre sannsynlig. Dette medfører at risikohåndtering til sexarbeideren må gjennomføres raskere. Ergo styrer altså ikke sexarbeideren sin tidsbruk helt og holdent selv, men er en slave av slike som deg som synes de er ekle og derfor må "beskyttes". Dette medfører altså høyere risikotakning. Som igjen medfører mer vold.

Lenke til kommentar

Å fremsette mer voldstrusler som Politiet kan bruke vold for å håndheve har en høy sannsynlighet for å føre til med voldsutøvelse ... av Politiet.

Du skjønner godt at jeg ikke snakker i vold som liberalister i drømmeland snakker om vold.

 

AtW

 

Selvsagt fører det mer til vold. Om man faktisk vil gå inn i faktum, og ikke minst etterprøve de påstander som bransjedeltakere kommer med, som er etterprøvbare.

 

Følgende er faktum.

 

Det er forbudt å kjøpe sex, ergo vil kjøper unnagjøre handelen kjappere slik at tiden for eventuell pågripelse blir mindre sannsynlig. Dette medfører at risikohåndtering til sexarbeideren må gjennomføres raskere. Ergo styrer altså ikke sexarbeideren sin tidsbruk helt og holdent selv, men er en slave av slike som deg som synes de er ekle og derfor må "beskyttes". Dette medfører altså høyere risikotakning. Som igjen medfører mer vold.

 

Du kan påstå det er ett faktum, det eneste du oppnår er å virke påståelig og lite reflektert, dette er ett komplisert spørsmål, der sannheten ikke er så enkel å finne. Og jeg ser du enda ikke gir deg med å fabrikere meninger i hodet ditt og argumentere mot disse. Synes du stråmenn er en gunstig ting i diskusjoner?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[/size]

Dette regulerer jo markedet av seg selv.

=> Når det blir så mange prostituerte at prisene presses langt ned vil mange finne ut at det ikke er værdt det og slutte. = det regulerer seg selv til et "likevektspunkt".

Og det er vel i høyeste grad nyttig i likhet med andre velvære og fornøyelses tjenester. Å ikke kunne utøve en an våre sterkeste drifter og instinkter er veldig skadelig og lite heldig psykisk, og dette kan i andre rekke føre til NAV klienter og andre belastninger eller mindre nyttige individer for samfunnet.

 

Og hvorfor er du en så stor motstander av at "den eldre garde og de uføretrygdede, generelt bare de late som enten er for sosialt inkompetent eller i for dårlig form til å få seg sex på en vanlig måte" skal kunne få seg sex også? Du virker jo rett og slett ondskapsfull som ikke unner disse som du anser som "undermennesker" å få sex.

 

Man klarer seg fint uten sex. Nå har jeg gått uten sex noen måneder og det plager meg ikke overhodet. Nå skal jeg se ann hvor lenge det tar meg før jeg faktisk føler en sterk trang til å gå å finne meg ei på byen igjen, men enn så lenge ser det ut til at man fint ikke trenger det man ikke oppsøker eller blir påminnet. Selvfølgelig unner jeg ikke disse mennene sex, da sex er luxus og intet man trenger å kjøpe. tenk for eksempel autister, down syndrom folk, de som er født uten et organ og diverse. De får helelr ikke sex og de gnåler vel neppe om at det er forbudt å kjøpe det, så skjønner ikke hvorfor andre folk som ikke klarer å få det på de normale måtene skal kjøpe det?

 

Uansett er det viktigste prinsippet her at kvinner utnytter stakkarslige menn til å betale for en tjeneste de risikerer å havne i fengsel for. Jeg er totalt imot denne måten vi tar i kvinner med silkehender på og lar menn ta støyten, så skal det være ulovelig å kjøpe, skal det også være ulovelige å selge. Jeg vil se flere kvinner fylle opp fengslene og betaler bøter enn det er i dag. Den skjevheten blant innsatte må bety at livet er hardere for menn og mer urettferdig.

Lenke til kommentar

Haha! Så grunnen til at du ikke får deg noe, på tross av at du er naturlig attraktiv og "zykt alpha, azz" er at alle kvinner du møter er horer og forbinder sex med jobb? Wow, du høres jo ut som et skikkelig kupp!

 

Stalltips: hvis man må skryte av hvor alpha man er, så er man egentlig beta som pokker. ;)

 

De få gangene det skjer, er blant annet det en av grnneen ja. Det er ikke sånn at kvinner avslår en sånn herlighet med mindre de er mkklei av sex og har fort hyppig dårlige ligg eller for høy tilgang til det.

 

Jeg skryter ikke av noen ting. Det er du som har mindreverdskomplekser og overtolker det jeg skriver med betaøyne.

Lenke til kommentar

Har fått inn masse gode synspunkter her nå, veldig bra.

 

Ser dog at det er noen her inne som mener at prostituerete, eller eskortepiker (som jeg kaller det) ikke bidrar til en verdiøkning i samfundet.

 

Det er og noen intressante synspunkter som gjelder hvorfor det ikke er lov å kjøpe, når jeg ikke er forbudt å selge.

 

Hvorfor skal risikoen for kjøp, være større enn risikoen for salg?

 

- Er det slik at vi skal være et så moralsk riktig samfund, at vi skal forby salg av slike tjenester?

 

Vil her (igjenn) understreke at jeg ikke snakker på vegne av alle de stakkars jentene som selger sex på gaten, der store deler av dere inntekt går til mellomenn.

 

Her snakker jeg om slike som Victoria, og deres rett til å bestemme over sin egen kropp.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Har fått inn masse gode synspunkter her nå, veldig bra.

 

Ser dog at det er noen her inne som mener at prostituerete, eller eskortepiker (som jeg kaller det) ikke bidrar til en verdiøkning i samfundet.

 

Det er og noen intressante synspunkter som gjelder hvorfor det ikke er lov å kjøpe, når jeg ikke er forbudt å selge.

 

Hvorfor skal risikoen for kjøp, være større enn risikoen for salg?

 

- Er det slik at vi skal være et så moralsk riktig samfund, at vi skal forby salg av slike tjenester?

 

Vil her (igjenn) understreke at jeg ikke snakker på vegne av alle de stakkars jentene som selger sex på gaten, der store deler av dere inntekt går til mellomenn.

 

Her snakker jeg om slike som Victoria, og deres rett til å bestemme over sin egen kropp.

 

Jeg syns det er mye mer interessant hvorfor det er lov å selge, når det ikke er lov å kjøpe. I alle andre bransjer der man dealer svart er det selgerne som tar størst risiko. Skal man først ha et prinsip om at man ikke kan straffer prostituerte siden noen tvinges inn i det, så kan man heller ikke godkjenne det som et yrke da man alt har anerkjent at det fort kan være uverdig og uønskelig å holde på med.

Lenke til kommentar

Du kan påstå det er ett faktum, det eneste du oppnår er å virke påståelig og lite reflektert, dette er ett komplisert spørsmål, der sannheten ikke er så enkel å finne. Og jeg ser du enda ikke gir deg med å fabrikere meninger i hodet ditt og argumentere mot disse. Synes du stråmenn er en gunstig ting i diskusjoner?

 

AtW

 

Akkurat.

 

Selvsagt kan jeg påstå noe som er en del av et faktum. Det er opplagt. Ikke noe vits å skrive noe som er smør på flesk.

 

Ellers er anledningen til å være mot renovasjonsloven og hallikloven, et bevis på at man har et snev av moral i seg.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å gå inn i en dyp diskusjon på dette da motstandere av prostitusjon aldri bringer noen gode argumenter til bordet, men kort oppsummert så bør prostitusjon legaliseres slik at det er mulig å registrere enkeltmannsforetak eller bordeller.

Dette vil føre til større trygghet for både selgeren og kjøperen av tjenesten. I tillegg vil sexarbeideren bidra til verdiskapning i samfunnet gjennom skatteseddelen. Man regulerer virksomheten gjennom at sexarbeiderne må registrere seg i et nasjonalt register, som forplikter jevnlige kontroller med tanke på kjønnssykdommer, hepatitt etc (igjen, trygghet for kundene). Dersom man kjøper seksuelle tjenester av en uregistrert sexarbeider, så vil dette føre til bøter. Dette vil være med på å minimere det svarte markedet som styres av menneskehandlere som er reelle kriminelle, i motsetning til dagens "horekunder" (som venstresiden så fint liker å kalle dem).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil heller se at slikt foregår i regulerte forretningsenheter, enn i det svarte.

 

Folk får ha så mye sex de vil. Men når de begynner å gjøre det til en forretningsvirksomhet, så burde det reguleres slik at både arbeidere og kunder kan forvente et visst nivå av ulike former for sikkerhet og pålitelighet.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Virker som endel ikke har fått med seg at det faktisk er lagt opp til å skatte fra denne type virksomhet også i dag. De som jobber svart gjør det fordi de kan slippe unna med skattesvindel, ikke noe annet.

Så er det vel heller rettighetene til de prostituerte, og ikke hva de må ut med til staten, som er kjernen i saken.

Endret av Lime Canes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...