jappadu Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg skal fjerne en rund ramme på bakhjulet mitt, men den er satt sammen med spesielle skruer med seks hakk. Tok noen bilder med mobilen min. Hviken skruer er dette? Takk på forhånd! Endret 2. juli 2013 av webliz Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 tror du har gjort noe feil med opplastingen av biler.... Kan hvertfal ikke se noe... Om det er 6 hakk er det mulig at det er torx Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 tror du har gjort noe feil med opplastingen av biler.... Kan hvertfal ikke se noe... Om det er 6 hakk er det mulig at det er torx Takk for raskt svar Det var ikke de beste bildene, men finnes det umbrakonøkkel med seks kanter? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 kan være umbrako og. Ser fremdeles ikke bildene. Enten torx eller umbrako. Umbrako er veldig vanlig på sykkel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Torx skruer... http://en.wikipedia.org/wiki/Torx Umbrako er 6-kantet, den du har på bildet er 6-tagget. Endret 2. juli 2013 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Oppdatert bilde øverst. Beklager for dårlig bilde. Jeg er i grunn ganske noob når det gjelder verktøy. Men kan ikke dette være en spesiell unbrako med seks små hakk? Endret 2. juli 2013 av webliz Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Boltene som holder bremseskivene dine er torx. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Oppdatert bilde øverst. Beklager for dårlig bilde. Jeg er i grunn ganske noob når det gjelder verktøy. Men kan ikke dette være en spesiell unbrako med seks små hakk? Nei. Les svarene som er gitt. Skruen er en torx skrue. Å bruke en umbrako vil kanskje ødelegge umbrakonøkkelen og skruen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ser ikke bildet som er lagt ut, men basert på hva de andre skriver er det torx. Størrelsen er tilnærmet garantert T25 hvis du trenger verktøy for å skru de av. Ikke bruk umbrakonøkkel på torx skruer, du kan få av skruene en gang, men da kommer de aldri av igjen da hodet blir rundet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 kan være umbrako og. Ser fremdeles ikke bildene. Enten torx eller umbrako. Umbrako er veldig vanlig på sykkel Umbrako er 6-kantet, den du har på bildet er 6-tagget. Å bruke en umbrako vil kanskje ødelegge umbrakonøkkelen og skruen. Ikke bruk umbrakonøkkel på torx skruer UNbrako ikke umbrako. Måtte bare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har i over 30 år sagt umbrako. Har fått rett nøkkel og har levert nøkkel. Blir ikke å slutte med det, da jeg enda ikke har møtt noen som ikke skjønte hva jeg mente. men om det blir problemer for deg å spørre meg etter en unbrakonøkkel og jeg gir deg en umbrakonøkkel, så er det ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå