Gå til innhold

Unngå animerte annonser?


Anbefalte innlegg

Fikk opp spørsmål om å abonnere på hardware-ekstra tjenesten og spørsmål om å deaktivere ad-block. Greit nok.

 

Tenkte jeg skulle prøve ut websiden uten ad-block men ble møtt av animerte annonser og skrudde den på igjen rett etterpå. Grunnen til at jeg skaffet meg ad-blocker var for å unngå animerte annonser. Litt dumt, siden jeg faktisk kjøper endel hardware og kunne godt tenkt meg å bruke annonserte tilbud.

 

Dere kan jo svare at jeg også kan velge å abonnere for 29kr/mnd, men det synes jeg ikke siden er verdt (i direkte betaling). Hva med å bruke litt mer diskre* annonsering istedet?

 

*alt ikke-animert er ok.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Blackbrrd,

 

Jeg antar det er flashannonser du tenker på primært? Uten at jeg kan anbefale det vet jeg det er flere som har deaktivert flash...

 

Det som er litt ironisk er at annonser som ikke er animerte, generelt sett, fungerer mye bedre i forhold til antall klikk osv. Slik sett skulle en tro at flere og flere gikk over til statiske annonser. Men, her er det annonsørene som bestemmer.

 

Vi krever for øvrig at annonsørene leverer gif som backup til all flash og slik sett skal også de som ikke har på flash få sett tilbudene som kommer.

 

Mvh,

 

Per Øivind

 

PS: Prøv gjerne ut HW Ekstra for å se om du synes det er verdt det. Koster uansett ikke noe første måneden og du kan når som helst si opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...